Avatar billede xperimentet Nybegynder
04. april 2002 - 16:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Monitor stik ???

Jeg har to spørgsmål ang. stikket på en monitor, 1. spørgsmål en tegning over forbindelserne og 2. spørgsmål hvor kan man købe stikkene.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. april 2002 - 16:41 #1
har du købt en varm skærm? ;0)
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
04. april 2002 - 16:41 #2
1) DET har ejg ik'
2) prøv "Computerbutikken" Falkoners Allé (hjørnet til Helgesvej)
Avatar billede xperimentet Nybegynder
04. april 2002 - 16:45 #3
metal hansen -> nej, men jeg er lige flytte og det gik ud over mit stik (klemt i bagklapen) ups ...
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 16:46 #4
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 16:47 #5
Og www.brinck.dk burde have stikkene. :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. april 2002 - 16:47 #6
ok - det var nu også kun for skæg... :0)
Avatar billede hindu Nybegynder
04. april 2002 - 19:08 #7
Stikkene kan købes i en hver computer butik...
Ellers bestiller de dem hjem, og de er ik ret dyre
Avatar billede wintersjov Nybegynder
05. april 2002 - 23:46 #8
mail mig lige, jeg har det hele.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. april 2002 - 23:48 #9
løsningen SKAL være offenlig så alle kan få glæde af den!!

hmm
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=wintersjov&option=24
Avatar billede dmcn Praktikant
05. april 2002 - 23:51 #10
hehe - og hvordan har xperimentet så fået wintersjov's e-mailadresse? Og hvorfor kunne han ikke bruge vores svar?

wintersjov/xperimentet : Kom med en forklaring, eller vis os det som wintersjov fik point for, ellers slettes begge brugere.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede xperimentet Nybegynder
10. april 2002 - 15:23 #11
Okay, det viste sig at være en af mine venner der havde lavet lidt sjov med mig, da han havde hørt om problemet og han kunne så skaffe det hele fra hans arbejde, men jeg er da gerne oprette spørgsmålet igen så de der ikke har fået nogle point kan få det. Håber at høre fra jer.
Avatar billede dmcn Praktikant
10. april 2002 - 15:25 #12
Jeg ville egentlig foretrække at wintersjov tilbageleverede de point han uretmæssigt har fået. Derefter kan du vurdere om nogen svarere i dette spørgsmål har fortjent pointene.
Avatar billede wintersjov Nybegynder
10. april 2002 - 16:17 #13
Det gør jeg da gerne, men hvordan gør jeg ??
Avatar billede dmcn Praktikant
11. april 2002 - 15:12 #14
wintersjov : Opret et spørgsmål i denne kategori med titlen: Point til xperimentet. Sæt det til 150 point, og læg et link til dette spørgsmål i selve spørgsmålsteksten, så burde det være OK. :)