Avatar billede langt_ude Nybegynder
04. april 2002 - 16:30 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

hostname i IRC

Jeg har et domæne på min ip via GratisDNS - f.eks. hygieinebind.dk, og jeg har opkobling via adsl, men istedet for den samme grimme ident på irc (~hbind@xxx.xxx.xxx.xxx.adsl.by.worldonline.dk) få det til at være hbind@hygieinebind.dk ?

Jeg er ikke vulgær, jeg er bare langt ude...
Avatar billede czar Nybegynder
04. april 2002 - 16:35 #1
Du skal overtale tdc til at lave reverse på din ip ...
Avatar billede czar Nybegynder
04. april 2002 - 16:36 #2
aargh.... worldonline.. . . ..  worldonline.. (Peter, der ER andre isp'er i denne verden end tdc... .. jaja.. skal nok huske..)
Avatar billede langt_ude Nybegynder
04. april 2002 - 16:41 #3
Der er ingen andre muligheder?
Avatar billede czar Nybegynder
04. april 2002 - 16:54 #4
enten siger de "jaja", ellers siger det "bestemt nej". ...

det plejer ikke at koste noget..
Avatar billede langt_ude Nybegynder
04. april 2002 - 16:56 #5
Jeg kan intet andet gøre?
Avatar billede langt_ude Nybegynder
04. april 2002 - 17:01 #6
Problemet er, at jeg står og skal flytte til en forbindelse, der bliver delt af mange mennesker
Avatar billede czar Nybegynder
04. april 2002 - 17:05 #7
Du kan ikke slå en reverse til og fra som man skifter undertøj..
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. april 2002 - 17:13 #8
Avatar billede czar Nybegynder
04. april 2002 - 17:48 #9
godt svar goulduck... (og nej, det er ikke ironisk, jeg mener det faktisk..:D )
Avatar billede langt_ude Nybegynder
04. april 2002 - 18:20 #10
Det er noget røv at bo på kollegie :D
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. april 2002 - 21:55 #11
Jeg har også bøvlet lidt med det, indtil at vi fik styr på vores egen IP range på arbejdet, så kom der også nogle bouncere op der, så man kunne få fede hostnavne.

Jeg bruger det dog ikke selv, men et par af mine venner....