Avatar billede cube Nybegynder
04. april 2002 - 14:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brænder-bin-cue-CDRwin-Fireburner

Hejsa,
Ok laver en bin cue af min cd. Har prøvet med beskyttede og ikke beskyttede cd'er.

Den brænder fint nok, men når jeg så vil køre den får jeg flg:

"D:\ is not accessible"
"Incorrect function"

Brænder: Plextor 24/10/40A
OS: Win2k og Win98(98 giver ikke fejl men viser bare disken som uden indhold)

Brænderen er sat som 2nd master.

Jeg har prøvet både adeptecs aspi drivere og cdrwin's, bare for at tjekke om det var det.

Jeg kan nemt brænde alm. Bare ikke cin/cue.

Jeg tjekkede igennem mange posts om aspi og brændere uden at støde på dette prob, så jeg håber nogle ved hvad dette skyldes.

Any Ideas?

Takker
Cube
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 14:33 #1
Du kan starte med at brænde ved en lavere hastighed.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 14:34 #2
Hvilke medier brænder du på? Hvis du brænder med 24X på medier, der fx. er beregnet til 12X, kan du nemt få fejl på mediet, selvom brænden er ok.
Avatar billede Chewie Novice
04. april 2002 - 14:47 #3
ufc>> hvis han godt kan brænde alt andet end cin/cue filer, er det vel ikke hastigheden
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 14:50 #4
umiddelbart nej, men det kan ikke udelukkes. Jeg skriver ikke, at det er løsningen, men det bør prøves, da en hastighedsændring ofte hjælper på brænderproblemer.
Avatar billede jakeman Nybegynder
04. april 2002 - 15:19 #5
prøv at pakke en bin/cue fil ud med dette prog. først:

www.vcdgear.com

-Så er vi sikker på at vi kan udelukke beskadigede filer!
Avatar billede jakeman Nybegynder
04. april 2002 - 15:19 #6
Jeg antager at D drevet er dit cdrom drev???
Avatar billede cube Nybegynder
04. april 2002 - 21:05 #7
Ja D er mit cd rom drev =)
Har prøvet ved forskellige hastigheder og jeg har tjekket at bin/cue er ok =)

Cube
Avatar billede cube Nybegynder
06. april 2002 - 14:33 #8
Hmmm har fundet ud af at Nero gerne vil brænde dem?! :/

Meget underligt laver image med CDRwin og bliver nødt til at brænde med Nero. Ville nu gerne vide hvorfor de andre ikke virker?

Cube
Avatar billede cube Nybegynder
16. april 2002 - 06:15 #9
hmm ingen andre der har nogle ideer? I så fald hvad gør jeg med de point?

Cube
Avatar billede Chewie Novice
17. maj 2002 - 10:55 #10
tag dem selv eller giv dem væk for folk indsats !! der er ved at være lukke tid !!