Avatar billede stege2k Nybegynder
04. april 2002 - 00:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i?

Hvad synes i om dette design?
Enkelt, men stilrent..
Tagwallen passer dog ikke ordentligt ind i, da jeg ikke er så vild til asp - er det bare en som jeg ahr downloadet.

http://daft.cyberdoc.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. april 2002 - 00:41 #1
et meget lille frimærke foroven i vinduet. Sidder du ved bibliotekets 640*480 skærm og udvikler?
Avatar billede hono Nybegynder
04. april 2002 - 00:42 #2
Skift font! Det vil hjælpe meget! Ellers som du siger enkelt og stilrent. Og tagwallen passer egentlig fint ind :)

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
04. april 2002 - 00:43 #3
nå ups. Det ser ud til at stylesheetet ikke var loadet første gang! Derfor jeg sagde du skulle skifte font. Da jeg reloade "huskede" den stylesheetet. Nu er det pludselig meget bedre :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. april 2002 - 00:49 #4
jamen det er da en flot side, farverne passer godt sammen. Men du kunne nok lave den større, det er en lidt kedelig side, idet ligger der at det er nok ikke den side som har mest indhold. Undskyld mig, men det er bare min mening. Men ellers er det flot lavet. Tagwallen har du ret i den passer ikke rigtig farvemæssig. Men ellers var det min mening.

Karakter ------> 8-9 ud af 13 Så keep up the good work.
Ville også lige sige at det er smart det der med chart counteren, sådan som den er sløret det er da et plus.

/CHoKoBeaR_dk
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. april 2002 - 00:49 #5
håber det er iorden

/CHoKoBeaR_dk
Avatar billede stege2k Nybegynder
04. april 2002 - 00:55 #6
Ja, ham som hoster sitet har arbejdet lidt på serveren i aftes/nat - derfor nogle problemer ind i mellem :D
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 01:48 #7
Jeg synes siden er rigtig flot :o) Og det er da frækt at den er så lille ;o) Jeg tror ikke at den ville være lige så pæn, hvis den fyldte hele skærmen :o)
Så efter min mening er den ok, som den er :o)
Jeg ville nok give den 10/11!
Avatar billede chr_so Nybegynder
04. april 2002 - 10:20 #8
tamt og kedeligt!
Avatar billede stege2k Nybegynder
04. april 2002 - 11:59 #9
Tja, men det er da nemt og overskueligt..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. april 2002 - 12:19 #10
hemning -> du har da ret, men det er jo heller ikke hele billedet jeg mener, men nærmere noget som ligner det dobbelte, eller!!!!

men det er jo bare min mening. har lige set den igen, den er sku nok til en 10 stykker

/CHoKoBeaR_dk
Avatar billede stege2k Nybegynder
04. april 2002 - 15:48 #11
Har lige opdateret lidt, lidt ændring på tagwallen, og så et login system :D
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 16:42 #12
Jeg synes stadig at den ser flot ud :o)
Men der mangler en besked om at man ikke har brugt rigtig Brugernavn/Password ;o)
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 16:43 #13
Ok, nu er jeg vist medlem ;o)
Måske skulle du lave et logout, så kan du jo muligvis finde ud af hvor lang tid brugere er logget på :o)
Avatar billede stege2k Nybegynder
04. april 2002 - 20:03 #14
Hehe, hemning, behøves ikke ;D
Dem som har password er kun dem fra min clan, til folk som ikke ved det, er vi en counter-strike clan :D
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 20:55 #15
ok ;o)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. april 2002 - 21:05 #16
hehe det troede jeg ikke om jer :)
Avatar billede stege2k Nybegynder
16. april 2002 - 19:40 #17
Vi har nu www.team-twet.dk oppe :D