Avatar billede extinct Nybegynder
03. april 2002 - 23:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DFI CW35-L

Jeg overvejer kraftigt at opgradere min com med en større CPU.

Problemet kommer så da jeg ikke ved hvor stor en proseccor mit motherboard kan klare.
Det er et DFI CW35-L Rev. B2 - i hvorvejen er der 466´MHz i.

Avatar billede retaxes Nybegynder
03. april 2002 - 23:49 #1
det kan være at Sandra kan hjælpe dig, kan hentes her http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 23:53 #2
Det står lige her: http://www.dfi.com/product/fetch.asp

CPU Supported

Intel Celeron? processor 300A~533MHz
Intel Celeron? processor 300A~700MHz*
Intel Pentium® III FCPGA 500E-850EMHz/100MHz*
Avatar billede extinct Nybegynder
03. april 2002 - 23:57 #3
Jeg har læst deres HP. Forstod den ikke helt. Celeron! Er det ikke bare hvad den kan leveres med...
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 00:09 #4
Det står direkte, at bundkortet kun understøtter Intel's celeron og pentium 3 processorer. Hastighederne står der også.

Man leverer ikke en processor sammen med et bundkort. Den købes separat.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. april 2002 - 10:40 #5
du vil kunne se det i din manual til mobo, hvilke CPU der kan bruges.
Avatar billede extinct Nybegynder
04. april 2002 - 13:31 #6
Hvad er en mobo? Jeg har hentet et par manualer fra DFI... men der står ikke noget om dem deri.

Jeg ved godt at de ikke sælges sammen. Men der er vel en GRÆNSE for hvor stor CPU'en kan være på undertegnet bundkort, og det vil sige 533 MHz eller hva?