Avatar billede snebaertop Nybegynder
03. april 2002 - 22:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Back-up-program

Hej

Hvilket back-up-program skal jeg anskaffe mig til min XP Home Edition for at kunne udføre en almindelig privat back-up, så jeg ikke mister data i forbindelse med eksempelvis virus.

VH  snebaertop
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
03. april 2002 - 22:39 #1
Ghost så kan du lave et "billede" af din harddisk præcis som den er .. eller brug Windows eget sikkerhedskopi system .. og evt brænde det over på en CD
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. april 2002 - 22:43 #2
der er dog en bagdel ved at bruge ghost og når man brænder den, så er det indstillingerne på dagen der bruges senere hen, dvs. at alle senere installerede filer bliver overskrevet.
Avatar billede hschac Nybegynder
03. april 2002 - 23:57 #3
Drive image er efter min mening bedre end ghost.
Det er flottere med et windows interface, og den kan lave image ud på cd'er; samt ikke mindst: Den er hurtigere.
Bortset fra det, er ghost ikke noget dårligt program.
Du kan læse om det her: http://www.powerquest.com/driveimage/
Avatar billede snebaertop Nybegynder
04. april 2002 - 14:41 #4
Hej svend rugaard
Jeg har prøvet at lede efter Windows eget sikkerhedskopi system men kan ikke finde det inde i XP Home Edition.
Kan det hentes ned nogen steder fra eller hvad.
Hvad angår Ghost, så havde jeg hørt, at man kan sikkerhedskopiere eller lave back-up vha en enkelt alm. diskette.
Er det korrekt eller skal man anvende et andet program.
Avatar billede snebaertop Nybegynder
07. juli 2002 - 23:47 #5
>svend rugaard
Jeg har fået løst mit problem og har som du skrev fundet windows eget sikkerhedskopi system.
Hvis du skal have dine points, så må du skrive to ord (som svar), så sender jeg pointene og lukker spørgsmålet.
Avatar billede snebaertop Nybegynder
15. august 2003 - 15:04 #6
Da der ikke er kommet svar så svarer jeg selv og giver mig selv pointene, så jeg har orden i mit pointregnskab og ikke har udestående point.