Avatar billede cyberfox Nybegynder
19. juni 1999 - 04:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan fjernes "show files"

Hvordan fjerner man det iriterende "show files" crap , når man klikker på windows\system mappen?
det er da til at få lange nosser af.....
Og for det ikke skal være løgn har fjolset (læs bill) osse lavet det på  w2k
Avatar billede thoeger Nybegynder
19. juni 1999 - 08:01 #1
DU går op i tools - folder options - og så vælger du "use Windows classic folders" du må lige oveersætte det til dansk selv hvis det er en DK version du har!! Men du skal være inde i den folder du vil ændre,
Avatar billede cyberfox Nybegynder
20. juni 1999 - 05:57 #2
yep det var sq rart
p.s. kunne ikke drømme om at bruge den danske version!!  ; den er jo ikke til at forstå!!!!