Avatar billede dpp Nybegynder
03. april 2002 - 22:09 Der er 4 kommentarer

deling af ADSL

Jeg har to PC'er forbundet via en switch.
På den ene køre jeg en HTTP server, den anden bruger jeg almindeligt til spil og lignende.
Mit spørgsmål er, om det er muligt, at installere et lille program på server PC'en, der sætter en en max græns for upload, så denne ikke tager hele båndbreden.

Hvis dette er muligt vil det være rat, hvis i kender nogle links til sådanne programmer.

på forhånd tak
- Kristian
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 23:07 #1
Hvad bruger du af programmer/os???
Avatar billede dpp Nybegynder
03. april 2002 - 23:18 #2
apache / win 2000
Avatar billede thomasledet Nybegynder
04. april 2002 - 00:15 #3
det, du leder efter hedder bandwidth throttling

kig eventuelt her:

http://www.google.com/search?hl=en&q=%2B%22bandwidth+throttling%22+%2Bdownload
Avatar billede thomasledet Nybegynder
04. april 2002 - 00:18 #4
det her var vist det nærmeste, jeg kunne komme på tucows...

http://tucows.inet.tele.dk/preview/214143.html

... men ellers kunne du jo selvfølgelig også bare skifte til linux... så bliver det en del lettere... og billigere...