Avatar billede sj10 Nybegynder
03. april 2002 - 21:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

OpenGL

Hejsa,

Jeg har et geforce2mx (chaintech). Er der nogle der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde en opengl driver til det?. Setupprogrammet på opengl.com kan ikke køre under winxp

SJ
Avatar billede raptor-x Nybegynder
03. april 2002 - 21:23 #1
Hvis du downloader den nyste driver fra chaintech, eller nvidia.. så skulle der meget gerne følge openGL med!
Avatar billede hemning Nybegynder
03. april 2002 - 21:26 #2
Installer den her driver:
http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/MDNyZCBBcHJpbCAwNToyMDowMQ==/driverlib/fisk/nvidia/28xx/28.32_winxp.exe

Hvis der er problemer med den, så skal du benytte denne:
http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/MDNyZCBBcHJpbCAwNToyMDowMQ==/driverlib/fisk/nvidia/23xx/WIN2000_XP_2312_.EXE

Men husk, inden du installerer de her drivere skal du afinstallere den nuværende Detonator driver, i tilføj/fjern ... hvis du har sådan en installeret!
Avatar billede soreno Praktikant
03. april 2002 - 21:26 #3
sj10> mener du ikke http://www.glsetup.com/ ?
Avatar billede hemning Nybegynder
03. april 2002 - 21:33 #4
glsetup virker kun til Win95 + Win98! Man kan godt downloade det fra www.opengl.org , men det virker jo ikke til hans OS, for til de andre Windows versioner følger OpenGL med driverne ;o)
Avatar billede carstengp Nybegynder
03. april 2002 - 22:31 #5
Hent DetonatorXP fra www.Nvidia.com så kan du køre det hele :-)
Avatar billede hemning Nybegynder
03. april 2002 - 22:33 #6
Det jeg har haft henvist til er Detonator ;o) Her kan han bare downloade det fra en Dansk server ;o) Og mulighed for at hente ældre drivere, hvis der er problemer med de nye :o)
Avatar billede sj10 Nybegynder
04. april 2002 - 00:16 #7
Tak :-)

...jo det var glsetup.com jeg mente!
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 00:18 #8
tak for points :o) Held og lykke med drivervalget :o)