Avatar billede netsjov Nybegynder
03. april 2002 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Fejl i FSO

Når jeg kører denne kode, står min browser bare og venter og kommer ikke med
noget output:
<%
dim fs,f
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
set f=fs.GetFolder("C:\Inetpub\")
Response.Write("The folder was last modified on: ")
Response.Write(f.DateLastModified)
set f=nothing
set fs=nothing
%>

Det er åben bart min xp iis 5,x server det er galt med, for når jeg
udkommentere
set f=fs.GetFolder("C:\Inetpub\")
halter den ikke.

Er der nogen der kender fejlen, det må jo næsten være en bug, og evt kan
hjælpe mig med at løse det.
Avatar billede netsrac Praktikant
03. april 2002 - 17:11 #1
set f=fs.GetFolder("C:\Inetpub")
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 18:29 #2
Bruger du Norton Antivirus? Hvis du gør, så slå "Script Blocking" fra, og genstart din server. Så skulle det gerne virke.
Avatar billede netsjov Nybegynder
03. april 2002 - 19:28 #3
Tak magik du har redet en ellers god hjerne.. Jer var ved at blive sinssyg. TAK. Hvis du vil svare skal jeg nok smide 150 point efter dig.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 19:30 #4
Vil ikke have 150 point. Nøjes med 15, og tag resten selv.  :)
Avatar billede netsjov Nybegynder
03. april 2002 - 19:44 #5
hmm, tjaa, jeg har godt nok ikke væert her inde i et ½ år, men jeg har aldrig tideligere set folk afvise point, men ok.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 19:58 #6
Hehe... Synes bare 150 point er lige i overkanten for det spørgsmål - muligvis fordi jeg har givet samme svar flere gange på det sidste mht. FSO og Norton Antivirus  :)

Men takker for point :)