Avatar billede ssb Nybegynder
15. juni 2000 - 22:56 Der er 9 kommentarer

Hvad med at oprette en video katagori

Hvorfor opretter i ikke en video katagori ??
Avatar billede phylox2 Nybegynder
15. juni 2000 - 23:05 #1
Det er self' op til admin, men jeg syntes, at man skal holde eksperten.dk som en computerforum ..

Dog kan man lave sådan spørgsmål i en generalt kategori :)))
Avatar billede roslev Nybegynder
15. juni 2000 - 23:59 #2
Det kunne jo også være der blev hentydet til computer-videoredigering m.m. Programmer som Premiere, After Effects o.a....?!?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. juni 2000 - 10:34 #3
Det skriver han jo ikke noget om....?!?
Avatar billede admin Novice
16. juni 2000 - 18:30 #4
Jeg må give phylox2 ret, men er der mange spm. omkring video så laver vi bare et video forum, men indtil da kan man benytte generalt kategorien.
Avatar billede ssb Nybegynder
22. juni 2000 - 10:57 #5
det jeg mente var både omkring videoredigering på computer og hjælp til forskellige videoformater som fx det nye DivX system
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 15:00 #6
ssb>>> Der er lavet en katgori til video, afslut venligst spm.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:45 #7
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. september 2000 - 15:48 #8
phylox2>> Godt initiativ !
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 16:01 #9
Thanx! :) Jeg havde over 50 uafsluttede spørgsmål som jeg gerne vil have afsluttet, så der kan ryddes op :)