Avatar billede frits Nybegynder
15. juni 2000 - 21:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lysavis - blinkende skrift

Hvordan kan det være at under indsæt komponent, er lysavis  deaktiveret (grå - ikke valgbar)? Det samme under formater skrifttype, er blink gråtonet og ikke valgbar?
Det er FrontPage 2000.
mvh.
Frits
Avatar billede lip Nybegynder
16. juni 2000 - 08:36 #1
Hej Frits
Det er fordi du ikke har installeret det, dengang du installeret FrontPage 2000.
Det du kan gøre er at geninstallere FrontPage 2000 også vælge de komponenter som du gerne vil have skal installeres.

Lip
Avatar billede morten_b Nybegynder
16. juni 2000 - 09:34 #2
...eller at du i Frontpage's indstillinger har slået et eller andet fra som din server ikke understøtter (f.eks. Extensions). Når man gør dette dette, bliver alle de ting som bruger denne funktion gjort utilgængelige (bliver grå).
Avatar billede frits Nybegynder
16. juni 2000 - 20:08 #3
Morten har næsten ret. Jeg kan se, at når jeg går ind under funktioner-sideindstillinger-fanebladet kompatibilitet og under browsere, kun vælger explorer,så fungere lysavisen.
Jeg har prøvet at åbne en side i netscape og der funfere lysavisen ikke.
Jeg mangler stadig en ide til hvordan jeg kan få blinkende skrift gjort valgbar.
Morten får 15 fordi han ledte mig på sporet- der er stadig 15 point at hente