Avatar billede moonman Nybegynder
03. april 2002 - 13:38 Der er 15 kommentarer

Partner søges

Hej!
Jeg ville sådan set bare høre om der var nogen der ville arbejde sammen med mig i et projekt om at lave en side til unge på Bornholm...det lyder måske lidt skørt hvis du ikke selv kommer der fra..men vi har faktisk intet sted på netter hvor vi kan mødes... Jeg søger en programmør i ASP eller PHP jeg tager mig selv af det grafiske... Det drejer sig om et lille community med brugerlogin, chat og egen brevkasse m.m
Jeg kan kontaktes på ICQ mit nr. er 104552603

P.S Det er kun et plus hvis du komemr fra Brohnolm ;)

Håber der er en der gider hjælpe mig...
Avatar billede lonely Nybegynder
03. april 2002 - 13:40 #1
hej kan da godt hjælpe hvis det er! jeg kan php!
Avatar billede moonman Nybegynder
03. april 2002 - 13:42 #2
Det lyder da monster fedt lonely...kan du lave et helt community i php? Har du ICQ?
Avatar billede arriva Nybegynder
03. april 2002 - 13:54 #3
Partner søges <- prøv dating.dk ;)
Lol, kunne sq ikke dy mig :)
Avatar billede fangel Nybegynder
03. april 2002 - 14:34 #4
hej, jeg kan da også godt hjælpe... ahr lavet andre ting, tjek fx

www.bryllupzonen.dk/forum.php <= det er mig der har programmeret forumet...

jeg har en del andre ting at tage mig til... men send en mail på morten_fangel@mail.dk

Morten Fangel aka Dea_PG
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
03. april 2002 - 14:52 #5
fed nok ide...kan bare ikke hjælpe!
Avatar billede christian-s Nybegynder
03. april 2002 - 16:30 #6
(er internettet også nået til Bornholm?) ;oP
Avatar billede beldring Nybegynder
03. april 2002 - 16:38 #7
Nej, men det er jo altdi godt at være forberedt  ;O)
Avatar billede christian-s Nybegynder
03. april 2002 - 17:31 #8
Du har ret! Jeg tænkte bare, at I måske hellere skulle mødes over en røget sild, eller noget i den retning ;)
Avatar billede qspi Nybegynder
03. april 2002 - 18:05 #9
*LOL*! man!!!
Avatar billede moonman Nybegynder
03. april 2002 - 20:27 #10
bare i hygger jer...
Avatar billede christian-s Nybegynder
03. april 2002 - 20:39 #11
moonman> Det kan du tro, ellers tak for interessen for os!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. april 2002 - 20:42 #12
hoho.... moonman>> hvis det ikke går med loely så skriv til mig på icq..jeg er VED at lære php(sådan ok igang) :D
Avatar billede moonman Nybegynder
03. april 2002 - 21:09 #13
det lyder fedt nok master nemo....hvor meget kan du såen cirka?
Avatar billede fangel Nybegynder
03. april 2002 - 21:53 #14
nogle der så mit foreslag... *ss* syntes ikke der kom noget reply (det gode danske ord i ved...)
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 11:09 #15
Hoster du selv sitet, eller lejer du dig ind? Hvis du selv hoster ville du have mulighed for at udbyde email, sms service(ikke sms sender) og andre sjove interaktive funktioner som kræver nogle serverside applikationer,cronjob m.m.

Anyway hvis du mangler noget el. nogen så er jeg kvalificeret , jeg kan kode lortet i php el. perl til en sql struktureret database(f.eks. mysql el. oracle).

Jeg vil gøre arbejdet mod at få 15 procent af sitet ;o) , Sådan just in case i skulle gå hen og blive penge værd engang ;o)