Avatar billede sjc Nybegynder
03. april 2002 - 11:59 Der er 10 kommentarer

Hjælp - Hjælp !!!

Kan det virkeligt være rigtigt at det ikke kan lade sig gøre at overføre en variabel fra en web side til en anden side som kaldes med et hyberlink klik.!!!!!!!

Det konkrete eksempel er beskrevet i en forspørgel
fra i forgårs (se lidt længere nede blandt spørgsmålene)
Jeg har ikke fået nogen svar!!

Hvordan går man det!!!!!!

Avatar billede bounce2002 Nybegynder
03. april 2002 - 12:00 #1
method=post action=http://blabla.dk
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
03. april 2002 - 12:01 #2
resten må du selv bygge op,.....
Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 12:07 #3
Jo man www.blabla.dk og find selv ud af resten ................
Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 12:08 #4
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 12:09 #5
Skallede skalle

...........................................................
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 12:10 #6
det er ikke tilladt at spamme et spørgsmål i følge ekspertensregler, stop eller anmeldelse.
Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 12:10 #7
udskyld undskyld undskyld

Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede sjc Nybegynder
03. april 2002 - 12:48 #8
Jeg kan ikke kodeprogramere. Jeg benytter Frontpage 2002 men i frontpage kan jeg ikke ´klikke´mig frem.
Jeg vil være meget glad hvis questis eller en anden kan hjælpe mig.

Jeg vil prøve at gentage mit spørgsmål:

Jeg har dette der virker (Se eks 1).
Product_ID er sat til en
konstant 1. Jeg skal imidlertid overføre den som en variabel - altså 1 skal erstattes af Product_ID .Product_ID er testet lige før
scriptet - værdien er ok.

Jeg kunne tænke mig det måske var noget i retning af eks 2 men det virker ikke. Scriptet er forkert.
Hvordan skal det være!!!!!! Jeg har spurgt mange
gange men endnu ikke fået et konkret rigtigt svar!

Eks 1.
<map name="FPMap0">
<area href="NoteBook.asp?Product_ID=1" shape="rect" coords="0, 2, 134, 28">
</map>

Eks 2.
------
<area href="NoteBook.asp?Product_ID="& Product_ID &" shape="rect" coords="0, 2, 134,28">
Avatar billede delle29 Nybegynder
08. april 2002 - 21:57 #9
Hvad med at chekke dit gamle spørgsmål og så kun åbne et spørgsmål af gangen med det samme emne, ikk. har svaret
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:37 #10
lukketid ?