Avatar billede blaest Nybegynder
03. april 2002 - 10:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ATI Radeon 8500

Hvilken driver kan anbefales!? Har hørt at man ikke bør bruge den medfølgende driver da den er skod..

Ved der er en stak beta drivere at hente - men også at f.eks. #6018 ikke skulle være så god til XP..  Men derimod skulle 3293 være bedre.. men jeg aner jo ikke om det passer...  Hvad er jeres erfaringer med drivere til XP !??
Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 10:41 #1
Jeg har ikke Windows XP men jeg tror at 3293 er god du kan jo altid prøve ikke ?...

/svaren_til_alt
Avatar billede hemning Nybegynder
03. april 2002 - 11:21 #2
Her er driveren du skulle benytte, den skulle være god :o)
http://download.ati.com/drivers/WXP-RADEON-6-13-10-6037.exe
Og her er Hydravision:
http://download.ati.com/drivers/hydravision250023.exe

Held og lykke med drivervalget :o)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 11:22 #3
svaren_til_at burde omdøbes til svarer_på_alt (selvom han ikke ved hvad han snakker om)
Avatar billede blaest Nybegynder
17. april 2002 - 20:53 #4
Hemning> jeg har først lige bestilt grafikkortet - det skulle oxo lige overstås..  Og så prøver jeg mig lige lidt frem såeh...

Time is on my side...
Avatar billede blaest Nybegynder
19. april 2002 - 18:19 #5
Tak hemning - det der Hydravison er det der med bløde kurver - ikke også !?
Avatar billede blaest Nybegynder
12. juni 2002 - 22:59 #6
hemning - du får min taknemlighed og mine points...

:-)

/B