Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 10:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

det er sq da ulækkert

Faldt lige over den her artikel.

Altså at han blev frataget sit udstyr ka man jo altid diskutere.... det er mere eksperimentet han deltager der generer mig :( syns det er klamt!

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=11030
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
03. april 2002 - 10:27 #1
Kan ikke se det klamme i noget der? - Kun at han er syg i bolten at ta sådan noget med i en lufthavn, efter hvad der er sket over i USA.
Så han er selv ude om det..
Avatar billede resten Nybegynder
03. april 2002 - 10:27 #2
Ja det er sku da et mystisk eksperiment med sig selv.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 10:29 #3
Synes sq det er iorden at de stopper ham. Sikke en klovn...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
03. april 2002 - 10:29 #4
Han er da latterlig at han tager sin patent-opfindelse med i håndbagagen! Og han er professor?!?!
Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 10:34 #5
Der er da ikke noget klamt i det der er på den side.

/svaren_til_alt
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 10:34 #6
syns sq det er for sært halvvejs at bygge sig selv sammen med en computer, tror han er en af de typer der er alt for facineret af udviklingen til at kunne sige stop... det er problematisk hvis man ikk kan se både negative og positive ting i den udvikling man selv er med til at skabe.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
03. april 2002 - 10:40 #7
"her ta en cola, du er da helt speciel" Det ville Anden (Ander Mattesen) nok have sagt.

Han er lidt langt ude, men derfor skal man da ikke bare rive hans udstyr af. Det er der da stadig personligt udstyr. Så det skal da bare erstattes. Hvis der var nogen der kørte din bærbar igennem en scanner og den blev ødelagt ville du nok også ha en erstatning.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. april 2002 - 10:46 #8
Det er da en Aprilsnar, man må da godt have sin bærbare PC med i flyet, du må da arbejde på den m.m.
Endvidere tror jeg ikke at nogen i den Amerikanske verdensdel vil udsætte sig for et Milliard dollar erstatningsansvar.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 10:58 #9
nordicwolf> Million even :P
Avatar billede jefa Nybegynder
03. april 2002 - 11:00 #10
Avatar billede jefa Nybegynder
03. april 2002 - 11:01 #11
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 22:10 #12
sesam luk sig