Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 08:41 Der er 4 kommentarer

Billeder

Er der nogen der ved hvor man kan finde Jpg,Gif,Avi,Bmp og baggrunde:

/svaren_til_alt
Avatar billede fastwrite Nybegynder
03. april 2002 - 08:43 #1
prøv på www.google.com - vælg IMAGES eller billeder og skriv eksempelvis "background" - ellers prøv www.av.com og vælg images og gør det samme.

- du er da nok forsigtig med dine point, hva'? :o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
03. april 2002 - 08:44 #2
nå, den blev lige ændret til 5 point.. ok - før stod den bare på 0 :o)
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
03. april 2002 - 08:45 #3
ja på internettet!!! De er over alt!
Søg på google, så kan du selv specifisere hvad det er du ønsker.
Avatar billede svaren_til_alt Nybegynder
03. april 2002 - 08:45 #4
Ja lidt men jeg har kun 295

/svaren_til_alt