Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
15. juni 2000 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Backup domain server?

Jeg har installeret en backupdomain server i et netværk med 3 andre servere 1 domain controller 2 backup domain controllers.

Nu har jeg så installeret en server mere i domænet, som backup domain controller. Den skal jeg så have til automatisk at opdaterer de logon filer som ligger på domainkontrolleren (under scripts). De andre servere kan gøre det, men jeg kan ikke få den her til at gøre det. Den synkronicerer heller ikke uret med domæne kontrolleren.

Hvad skal der gøre for at dette kører ????

Håber der er lidt hjælp at hente. (gerne flere ting i forbindelse med backup kontrollere, da det er første gang jeg installerer en NT sådan)

Kent
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
15. juni 2000 - 17:56 #1
Da du kørte installationen af BDC valgte du Backup Domain Controller....her skulle den gerne have promptet dig for hvilket domæne du ønskede at den skulle være medlem af......så burde resten køre af sig selv....
Avatar billede victor44 Nybegynder
15. juni 2000 - 20:08 #2
Du skal huske at tilføje din nye BDC til den liste som PDC'en opdaterer. Ellers synkroniserer den ikke.
Og det kan godt tage et stykke tid før det kommer igang.
Hvad med bruger databasen opdateres den ? Hvis den gør så er du jo godt på vej.
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
15. juni 2000 - 20:25 #3
Ja bruger databsen kører fint. Og den blev valgt som backup BDC under install.

Hvor finder jeg liste som PDC skal opdaterer, hvis i kan svare mig på det, så tror jeg at jeg har det...
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
15. juni 2000 - 20:27 #4
Du skal ind under Administrative Tools og vælg Server Manager.

Under menu pkt. Computer vælger du Add to domain.
Avatar billede victor44 Nybegynder
15. juni 2000 - 21:35 #5
forkert rbnstudio.  Du skal ind i server manager og vælge replication. Det er der det sker.