Avatar billede aagaard Nybegynder
02. april 2002 - 16:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

MPEG film i to dele

Hej Eksperter!!!

Er der nogen som ved hvordan man deler en MPEG film i to??? sådan så man kan brænde den og se den på ens DVD? i Må meget gerne være et program der kan lave det og ikke en der ikke kan lave det om og det må godt være et i kan anbefal

//Aagaard
Avatar billede otis Nybegynder
02. april 2002 - 16:39 #1
Avatar billede t.lunde Nybegynder
02. april 2002 - 16:42 #2
kig på www.divxit.dk

Her er helt sikkert noget du kan bruge...
Avatar billede aagaard Nybegynder
02. april 2002 - 16:43 #3
t.lunde>> Har kigget på www.divxit.dk men fandt ikke et program jeg kunne bruge
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2002 - 16:51 #4
Avatar billede aagaard Nybegynder
02. april 2002 - 17:18 #5
ufc>> Hvad for en af knapperne skal jeg bruge i programmet hvis jeg dele MPEG filmen i 2 dele??
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2002 - 17:25 #6
Du klikker på Tools -> Divide Mpeg to smaller parts.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. april 2002 - 17:25 #7
her står beskrevet hvordan du gør:
http://www.vcdhelp.com/divxtovcd.htm

denne fremgangsmåde har jeg brugt med stor tilfredshed.
Avatar billede aagaard Nybegynder
02. april 2002 - 17:31 #8
ufc>> Der klikkede jeg også og skrev 2 i ¨Parts to divide¨da den skal deles op i to og så når jeg trykker på knapoen ¨Divide Now¨ kommer der en boks frem hvor der står ¨File not found og så der hvor filmen ligger på computeren¨ Hvad skal jeg gøre for at den kan gøre det?
Avatar billede aagaard Nybegynder
02. april 2002 - 17:45 #9
ufc>> Kan det være på grund af at det er en DEMO jeg har og ikke den fulde Version?? Hvis det er derfor ved du så hvor jeg kan hente den fulde Version?
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. april 2002 - 16:32 #10
.
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. april 2002 - 16:34 #11
..
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. april 2002 - 19:23 #12
...