Avatar billede john.buhl Nybegynder
02. april 2002 - 10:45 Der er 5 kommentarer

tabeller

Hej
Jeg har oprettet en tabel i denne tabel har jeg oprettet yderlig en tabel osv osv
hvordan kommer jeg ned i de underliggende tabeller , det er som om at jeg kun kan arbejde i den øbverste
John
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. april 2002 - 10:48 #1
<table class="navn">
<tr>
<td>

<table class="navn">
<tr>
<td>tabelen i tabelen</td>
</tr>
</table>

</td> <-----Kan du så ikke bare skrive her
</tr>
</table>
Avatar billede john.buhl Nybegynder
02. april 2002 - 10:48 #2
Ja tak men hvis jeg ikke skal arbejde i koder !!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. april 2002 - 10:50 #3
Åhhh forhelvede det havde jeg ikke set "Frontpage"
Sorry det er flere år siden jeg har lavet noget i FP, undskyld jeg forstyrede så

MC
Avatar billede stege2k Nybegynder
03. april 2002 - 12:32 #4
Noget med at du skal starte med at trykke "ENTER" i den første tabel så der kommer ophold, det er lidt indviklet i Frontpage, meget nemmere i HTML.
Avatar billede kaleco Nybegynder
06. april 2002 - 02:51 #5
I Frontpage går du i tabel og taster captions. Tast derefter return.