Avatar billede tg Nybegynder
15. juni 2000 - 09:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Illustrator 8.0 og ATM Deluxe 4.5.2/Type reunion Deluxe 2.5.2

Er der nogen som kan forklare hvorfor ATM Deluxe 4.5.2 eller Type reunion Deluxe 2.5.2 ikke fungerer sammen med  min Illustrator 8.0?
Jeg kører på system 9.0 MacOS.
Type Reunion viser ikke skrifterne korrekt. Rullegardinet fylder hele vinduet i bredden. Når jeg vælger en font får jeg en helt anden.
Avatar billede skott Nybegynder
15. juni 2000 - 09:52 #1
hhmm... det bedste råd jeg kan give er: køb en PC'er
Avatar billede skjoldby Nybegynder
15. juni 2000 - 10:05 #2
skott>> Selvom jeg selv er til PC er det dog det dårligste svar jeg nogensiden har hørt.

tg>> Hvis ikke du kan finde noget om dit problem på adobes faq og support sider, ville jeg foreslå du installerer det hele om. Jeg er utrolig dårlig til de versions numre (ved ikke om dine er de nyeste versioner), men du skal nok sikre dig at ATM og Type reunion er de nyeste versioner. Hvis ikke ville jeg kontakte Adobe. Det er jo underligt at alle deres produkter ikke er integreret.

Avatar billede skott Nybegynder
15. juni 2000 - 10:11 #3
skjoldby: Ved jeg godt, det irretere mig bare at jeg ikke kan svare på spørgsmålet, da jeg selv har arbejdet med mac i mange år.. og også har haft store problemer med lige netop ATM.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
15. juni 2000 - 10:12 #4
hehe, same here :-)
Avatar billede skott Nybegynder
15. juni 2000 - 10:16 #5
skjoldby: Så må du da også give mig ret i, at det bedste man kan gøre er at købe en pc. uanset om man reinstallere hele skittet på mac'en kommer problemerne igen ATM & fonte på mac er det rene helvede.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
15. juni 2000 - 10:21 #6
fonte på mac er da ikke et helvede. det er da noget af det nemmeste at have med at gøre. Men du siger at du har PC nu. Har lige noget jeg mangler, så hvis du har icq så add mig lige #45916394
Avatar billede tg Nybegynder
15. juni 2000 - 10:21 #7
Jo tak for tippet!
Jeg har selv søgt på adobes sider og ikke fundet noget svar.
Måske har I ret i at mac har en svaghed m.h.t. håndtering af fonte og ATM, men hvis vi skal være helt ærlige, mon så ikke der findes en hel del kopierede fonte i vore skriftmapper. Fonte af alle mulige beskaffenheder og typer? Jeg tror måske det er der vi skal lede efter roden til ondet.
m.v.h.
tg
Avatar billede skott Nybegynder
15. juni 2000 - 10:24 #8
tg: Det har du nok helt ret i.. syntes det lyder bekendt.

skjoldby: Jeg har ikke ICQ.. men min mail er christian@gsint.dk