Avatar billede xion Nybegynder
01. april 2002 - 18:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TDC e-mail til SMS virker ikke?

Jeg har længe prøvet at sende mails til tdc-mobil-nummer@sms.tdm.dk men beskederne kommer aldrig frem!

Hvis jeg laver et MX record opslag på sms.tdm.dk fortæller den mig at mailserveren hedder mail3.tdm.dk, men den kan jeg ikke telnette til på port 25!!! har de ændret deres e-mail domain til sms beskeder??
Avatar billede hijklm Juniormester
01. april 2002 - 18:57 #1
Nej, de gider bare ikke at sende "gratis sms´er" videre længere. Alt skal der tjenes på ifølge TDC, så det er stort set umuligt for kunderne ikke at blive snydt for alle sine penge.

Af samme grund kan du ikke sende fra Coolsms.dk osv. til TDC-numre... :(
Avatar billede xion Nybegynder
01. april 2002 - 18:58 #2
bittert