Avatar billede prebenped Nybegynder
01. april 2002 - 16:47 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Mailliste

Hejsa.
Er der nogen som kan hjælpe mig. jeg fik i sin tid en mail, hvor man kunne downloade en mailliste i asp.

Det som er min idé er at man skal kunne indtaste Navn & E-mailadresse, når det er gjort gemmes det i en access-database.
Så skal jeg kunne logge mig ind, og sende nyheder ud til alle i databasen på en gang.

Er der nogen som ved hvor man kan gratis-downloade det, eller hvis der sidder en person som har et asp-script liggende, som man vil dele med mig.

Der er 100 point at hente, hvis man vil hjælpe med dette script, OG AT DET VIRKER PERFEKT.

/Preben
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 16:51 #1
Har et rigtigt lækkert et, finder det lige frem ..
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 16:52 #2
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 16:53 #3
Hmm, der er ikke navn med, er det et problem?

Ellers har jeg et andet. Stik mig din mail, så sender jeg det.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
01. april 2002 - 16:56 #4
Avatar billede prebenped Nybegynder
01. april 2002 - 16:56 #5
Send det på pkp@post.opasia.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 16:58 #6
nicklasb > Det er jo php..
Avatar billede prebenped Nybegynder
01. april 2002 - 16:59 #7
Nicklasb>

Det skal være i ASP, jeg kender ikke til PHP-Script
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 16:59 #8
sendt..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
01. april 2002 - 17:00 #9
oki.. Det var bare for at hjælpe hvis du ikke fandt noget andet du kunne bruge.. Jeg så ike at runeevers ville sende et til dig..
Avatar billede prebenped Nybegynder
01. april 2002 - 17:11 #10
Runeevers>

Det script fra Magik.dk ser rigtigt pænt ud, MEN jeg ville gerne have et navn på så man også skulle indtaste Personnavn.

Jeg kigger lidt mere på det i aften.
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 17:19 #11
Ja, men det andet jeg sendte dig indeholder jo også både navn og email..(?)

Det er godtnok helt enormt grimt, men hvis det er så har jeg en version hvor jeg har lavet klient siderne lidt i stil med den fra magik.. Vist nok undtaget selve formular siden, men det kan der jo ikke være mange ben i at få til at se pæn ud.

/r
Avatar billede prebenped Nybegynder
01. april 2002 - 17:32 #12
Ja, den du sendte mig er totalt grimt, vil du prøve at sende den version du har lavet om.?
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 17:41 #13
Ja, sender den lige om lidt. Men hele admin sektionen er altså stadigvæk grim, men hvis det er kan du vel bare selv lave den om så den passer ind i dit design, ikk?
Avatar billede prebenped Nybegynder
01. april 2002 - 17:42 #14
OK
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. april 2002 - 17:44 #15
sendt..
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. april 2002 - 09:48 #16
Hva så, kunne du bruge det?

/r
Avatar billede razor Nybegynder
13. april 2002 - 21:09 #17
prebenped, Nu må du snart til at bestemme dig om du kunne bruge svaret til noget, hvis ikke skal du afvise det, og så kan i evt. komme videre i problematikken. Ignorance fremmer ingenting i dette foretagende. Det eneste middel jeg kan bruge for at få dig til at tage stilling i denne sag, er en deaktivering. Den vil jeg nødig bruge, men hvis ikke du får taget dig sammen og besluttet dig inden 5 dage vil jeg bede andre aktører i dette spørgsmål kommentere spørgsmålet, og så vil jeg vende tilbage.
Avatar billede prebenped Nybegynder
13. april 2002 - 21:21 #18
Razor.
Lige en ting. Du SKAL ikke bestemme hvor lang tid jeg er om at bestemme hvilken ting jeg skal bruge, det er der kun en der bestemmer OG DET ER MIG.
Jeg acceptere et spørgsmål når jeg er sikker på om det er det jeg vil bruge, og ikke når du mener jeg skal acceptere spørgsmålet.

DET SKAL DU BARE HUSKE TIL EN ANDEN GANG.

Men takket være dig har jeg lige acceptere spørgsmålet.
Avatar billede razor Nybegynder
13. april 2002 - 21:53 #19
Tak for det. Lige til en anden gang, så behøver du ikke råbe. Jeg kan sagtens læse hvad du skriver alligevel. Forsat god weekend.
Avatar billede prebenped Nybegynder
13. april 2002 - 21:59 #20
OK.
Da, jeg kan se du ikke har været med i denne debat før. Kan jeg slet ikke se hvorfor du kommer med den første melding. ??

Men OK.

Forsat rigtig god weekend
Avatar billede razor Nybegynder
13. april 2002 - 22:06 #21
På eksperten er vi et hold coadmins som sørger for at tingene foregår på den bedst mulige måde. Der er kommet en anmeldelse på din bruger omkring den tid du tog om at evaluere svaret. Denne anmeldelse valgte jeg at tage fat på. Jeg har som sådan ingen forudsætning for at vide om svaret er rigtigt, da jeg ikke er hjemme i ASP overhovedet. Derfor bad jeg dig også om enten at afslå eller acceptere.