Avatar billede lona Nybegynder
01. april 2002 - 14:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vis kilden i IE6.0

Hvordan får jeg min browser til at "Vis kilde" ?
Hverken "Vis kilde" i menulinien eller i højreklikket virker?
Avatar billede backside Nybegynder
01. april 2002 - 14:30 #1
Det skulle du da gerne kunne hvadenten det er 6.0 el. 5.5
Avatar billede lona Nybegynder
01. april 2002 - 14:34 #2
Det skulle jeg også mene, men det kan jeg ikke. Derfor spørgsmålet!
Avatar billede praetorian Nybegynder
01. april 2002 - 14:37 #3
Så er der noget galt med din browser, for her virker det fint,. Men prøv li at smide et link med den side det ikke virker på.
Avatar billede lona Nybegynder
01. april 2002 - 14:40 #4
praetorian>>  i så fald skal du ha' link til alverdens hjemmesider ........det må være min maskine der er en "fejl" i, for på min mands maskine her ved siden af virker det.
Avatar billede praetorian Nybegynder
01. april 2002 - 14:41 #5
Prøv at installere IE forfra ellers så kan det godt ske at der skal en komplet reinstallation til.
Avatar billede hemning Nybegynder
01. april 2002 - 14:47 #6
Jeg tror at jeg ved hvad der er galt :o)
Gå ind i "Tilføj/Fjern programmer" (i kontrolpanelet) --> vælg "Windows installation" --> Vælg "tilbehør" --> Så slå "Wordpad" og "Notesblok" til, hvis ikke de er det ;o) Det er jo et forsøg værd }:o)
Avatar billede lona Nybegynder
01. april 2002 - 14:56 #7
hemning>>  begge dele må være slået til for de ligger i startmenuen
Avatar billede hemning Nybegynder
01. april 2002 - 14:58 #8
ok ;o) Det var da et forsøg værd :o)
Avatar billede sukos Juniormester
01. april 2002 - 15:29 #9
Ja, har selv oplevet samme "grusomme" problem, og kan ikke sige andet end at det går over af sig selv på et tidspunkt!
Avatar billede kapla Nybegynder
01. april 2002 - 17:45 #10
Avatar billede knudgert Nybegynder
07. april 2002 - 02:27 #11
Som regel er det nok at tømme Temporay Internet Files og evt. genstarte.
Avatar billede lona Nybegynder
08. april 2002 - 18:03 #12
Tak til knudgert :0) det var præcis lige det der skulle til.