Avatar billede jakobblochehlers Nybegynder
01. april 2002 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nystartet webbureau søger samarbejdspartnere

Vi er tre personer, der søger nye samarbejdspartnere til et nystartet webbureau, der hedder Dansk Internet Marketing.

Kim er sælger med erfaring fra autobranchen. Lene har en fortid som projektleder i to af de største analyseinstitutter i Danmark. Jakob har været projektleder i Realkredit Danmarks markedsafdeling og i RD Online.

Vi leverer professionelle internetløsninger på baggrund af et koncept, som vi har franchiset hos Worldsites i Canada.

Vores koncept gør det muligt at levere avancerede og branchespecifike internetkoncepter til en særdeles rimelig pris.

Ideen er enkelt.

Udviklingsafdelingen i Canada laver  - i øvrigt i samarbejde med IBM – teknisk avancerede standardkoncepter til forskellige brancher. Det sker i samarbejde med kunderne. Koncepterne er derfor teknisk velfungerende og funktionerne/undersiderne giver den optimale markedsføringsværdi til den enkelte branche.

Designet laves efter den enkelte kundes ønsker, der også kan til- eller fravælge funktioner og undersider i standardkonceptet.

Løsningen til den enkelte kunde produceres blandt andet i Indien, Mexico og Jordan. Resultatet er meget lave produktionsomkostninger og følgeligt en fornuftig avance.

Den eneste ulempe ved konceptet er, at markedsføringsmaterialet er meget ”amerikansk” og naturligvis på engelsk. Vi har derfor valgt at lave vores eget markedsføringsmateriale, som vi gerne fremsender.

I første omgang koncentrerer vi os om autobranchen.

Løsningen til autoforhandlerne findes på adressen er

http://demos.mapssystem.net/Demos/marketingdealership/

og http://demos.mapssystem.net/Demos/userdealership/admin/

Vi startede med at lave salgsmateriale og salgskoncept i januar og begyndte salget (telefonsalg og møde) midt i februar.

I dag er vi ved at udvikle to løsninger og vi er ude med fire tilbud. Vi har herudover aftale om fire møder efter påske. Kunderne er generelt meget interesseret i vores produkt. Vi er altså godt i gang – men det er en tung omgang. Vi kunne derfor godt tænke os at få nogle flere hænder på projektet.

Vi søger derfor personer med kendskab til internettet og autobranchen, der – på partner/freelance basis – vil deltage i en eller flere følgende opgaver:

- Salg af internetløsningen (først og fremmest)

- Designmanual/grafisk oplæg til produktionscentrene.

- Produktion af løsningerne i samarbejde med
  produktionscentrene.

- Hjælpe med udvikling af andre markeder. Worldsites
  har også gode koncepter til for eksempel restauranter
  og detailforretninger.

Vi er især interesseret i samarbejde med folk, der kan tage sig af kunder i Jylland og på Fyn. Det er af gode grunde sjældent at vi kommer i disse dele af landet.

Vi kan levere standardløsninger til mange andre brancher end autobranchen. Vi har blot valgt at bruge ressourcerne på en enkelt branche i første omgang.

Vores produktionscentrene leverer også specialløsninger. Vi kan derfor leverer teknikken til alt fra logoer til større databaseløsninger.

Forslag til samarbejde om webprojekter udenfor autobranchen er derfor også af største interesse.

Så kontakt os - hvis du har et spændende projekt men mangler det tekniske bagland – eller mangler en samarbejdspartner, der kan lave markedsføringsmateriale eller skrive en forretningsplan for dit projekt. Om ikke andet – så kan vi udveksle ideer og erfaringer.

14. april giver vi 200 point til det bedste oplæg til samarbejde.

Du kan kontakte os her på eksperten eller sende en e-mail til jbehlers@worldsites.net
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. april 2002 - 21:13 #1
I er vel ikke til en hurtig snak på icq vel ? :)

-Jonas
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 11:25 #2
Hmmm , mangler i stadig folk?

Jeres indlæg var lidt tørt , jeg fattede ikke helt hvad i skulle bruge men jeg kan flg. sig til hvis i kan bruge det til noget:

Serversite web programmering:Perl,Php
Clientsite web programmering:html,javascript
Dos/Windows Applikation Programmering: Delphi,pascal
Server Administration og opsætning: Unix(Bsd/Sys5)

Desuden er jeg security freak med speciale i unix og internet sikkerhed generelt.

Hvis i har spm. el er i tvivl om noget kan jeg fanget på icq:97544435 , mike@fujang.dk el tlf.97542701
Avatar billede jakobblochehlers Nybegynder
03. maj 2002 - 15:08 #3
Hej Cybermike

Næh - det er ikke lige de områder vi bevæger os indenfor i øjeblikket.
Men jeg gemmer din e-mail, hvis det på et tidspunkt bliver relevant.

Til gengæld lovede jeg 200 point til det bedste svar pr. 14. april. Da du reelt er den eneste, der har svaret, får du pointene - og de var jo nemme.

Vh.

Jakob
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. december 2003 - 22:53 #4
Humm...det er godtnok længe siden det her spørgsmål , kan se i nok ikke har haft brug for mig ;) Men sku det være hedder det ekim@unifix.org nu, refferencer m.m. på http://www.cybermike.dk :)