Avatar billede jxnnes Nybegynder
01. april 2002 - 11:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvad skal jeg bruge???

HEj jeg tænkte på om der var nogen der ku fortælle mig hvad mere end en almindelig cd med OS win98 jeg skal bruge hvis jeg formatere hele min comp..????
på forhånd tak Jxnnes
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 11:33 #1
For en sikkerheds skyld bør du også have en bootdiskette. Den kan du lave med din win98-cdrom eller hente den på www.bootdisk.de
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. april 2002 - 11:34 #2
Ikke andet.
Hvis du stopper indtallationen, vil du få en dos skærm og her kan du fyre kommandoen
format c:
af, hvilket formaterer hele c: drevet.
Herefter kan du så installere.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 11:34 #3
Du har iøvrigt oprettet spørgsmålet 2 gange, og det må du ikke. Du kan selv lægge et svar på http://www.eksperten.dk/spm/192313 og lukke det.