Avatar billede cazzajuul Nybegynder
31. marts 2002 - 23:45 Der er 4 kommentarer

flash som link

kan jeg linke til en ny side fra en flash animation..

jeg har noget text som jeg skyder ind fra siden, og når det stopper, skal man kunne trykke=linke til den næste side

Avatar billede spe Nybegynder
31. marts 2002 - 23:49 #1
Ja med en action på sidste frame, GetUrl...
Avatar billede cazzajuul Nybegynder
31. marts 2002 - 23:55 #2
ja det kan jeg gøre i flash...men når url'en er en fil på harddisken, og jeg flytter den, feks når der oploades på en web server, mister jeg jo pathet til filen
Avatar billede spe Nybegynder
31. marts 2002 - 23:58 #3
Du skal blot sørge for at stien er skrevet korrekt i geturl.
Avatar billede spe Nybegynder
01. april 2002 - 00:06 #4
Eksempel:
du har en side med din flash animation på lad os sige den hedder index.html og så vil du have en ny side frem når flash-filen er færdigspillet lad os sige denne side hedder side2.html
Når du oploader lægger du disse 2 sider i samme bibliotek(mappe) så er stien i geturl blot: side2.html

Lægger du index.html i et bibliotek (mappe9 og side2.html i et underbibliotek(mappe) som vi kan sige hedder andresider, så er adressen i Geturl: andresider/side2.html.

Linker du i flashfilen til andens hjemmeside skriver du den fulde adresse http://www............