Avatar billede maximus25 Nybegynder
31. marts 2002 - 19:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slører man en persons ansigt ?

Hejsa !
Jeg ville høre om der er en der kender et program der er velegnet og nemt at gå til hvis man skal "slører" en persons ansigt !

Maximus25
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. marts 2002 - 19:32 #1
photoshop - blur tool

eller paint shop pro (billigere og man kan få det i en 30 dages udgave)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
31. marts 2002 - 19:36 #2
ja i photoshop så "skærer" du bare ansigtet ud og paster det ind igen på samme plads... dette gør at den kommer i et nyt layer... så kan du bare vælge motion blur (eller bare blur) og så er ansigtet sløret
Avatar billede maximus25 Nybegynder
31. marts 2002 - 19:42 #3
jeg prøver lige !!
Avatar billede maximus25 Nybegynder
31. marts 2002 - 20:05 #4
jeg synes at det er noget omstændigt at anvende photoshop til dette ! Findes der ikke et andet program der er nemmere at anvende hvis man skal sløre mange billeder ?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
31. marts 2002 - 20:29 #5
kender ikke programmer som direkte er lavet til at slører ansigter m.m. Kender kun de 2 nævnte programmer og de virker fint :)
Avatar billede tik-tak Nybegynder
03. april 2002 - 23:03 #6
Prøv f.eks. Micrografx Picture Publisher. (Det følger med mange scannere)
Mask ansigtet og vælg værktøjet "Fill", her kan du evt vælge en texture og scalere den.
Avatar billede cdc Novice
04. april 2002 - 12:11 #7
lav et nyt layer og i det laver du en cirkel som du gør lidt transperent, så slytter du bare denne rundt, til der hvor den skal være, det layer kan du soå bruge om igen på de andre.

/cdc
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
18. april 2002 - 15:37 #8
photoshops blur tool er da langt det letteste! Du finder den ved ar trykke R, tryk evt. et par gange til du har valgt det rigtige.
Husk at du kan vælge Brush-size og instille div. ting i options!
Avatar billede jammerlab Nybegynder
23. april 2002 - 18:56 #9
Hvordan kan du acceptere hans svar da jeg lige har svaret på det i starten?!?!?!?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
23. april 2002 - 18:56 #10
undskyld Jelzin101 svarede først
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. april 2002 - 18:57 #11
maximus25>> forklaring tak.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede resten Nybegynder
23. april 2002 - 19:30 #12
Ja maximus25> Jeg ønsker også at høre.

Resten/CoAdmin
Avatar billede jammerlab Nybegynder
23. april 2002 - 19:40 #13
lol han siger ikke meget :D Han kunne da bare havde spurgt mig eller jelzin om en udybelse af vores svar hvis det var... ingen tvivl om at jelzin var først med et rigtigt svar!