Avatar billede kingofthenight Nybegynder
31. marts 2002 - 17:23 Der er 8 kommentarer

brugere

jeg har oprettet nogle bruger så man kan logge ind på sin bruger når man tænder computeren men nu er jeg kun en der bruger den så hvordan sletter jeg dem igen???
Avatar billede nof Nybegynder
31. marts 2002 - 17:30 #1
går ind i kontrolpanel -> brugere og sletter dem du ikke bruger. Prøv det har ikke selv me, men jeg vil tro det er sådan.
Avatar billede joshua Nybegynder
31. marts 2002 - 18:23 #2
Hej
Det er ikke rigtigt for du kan ikke slette brugere - der. Du skal gøre det i reg. databasen. men jeg kan ikke lige huske hvordet er. Der kommer nok en der kan huske det. Mener også der er et tidligere svar på dette med brugere i 98/ME,
hej
Joshua
joshua@djcool.dk
Avatar billede joshua Nybegynder
31. marts 2002 - 18:26 #3
Et svar lød sådan - tror det er rigtigt:
HKEY_LOCAL_MACHINA\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION 4. Dobbeltklik på RegistreredOwner-nøgler i ruden til højre. 5. Skriv dit navn i Værdidata feltet 6. klik ok
Avatar billede skrewz Nybegynder
01. april 2002 - 14:14 #4
Ellers, hvad med at søge efter filer: "*.pwl" og slette dem?

Er det ikke den måde man gør det på?
SKREWZ
Avatar billede kilach Nybegynder
02. april 2002 - 16:24 #5
Gå ind og fjern family logon.
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
03. april 2002 - 13:04 #6
Jeg ved ikke hvor i har lært om computere, men jeg køre selv ME på en af mine computere og "nof" har ret. Du skal bare gå ind i brugere under kontrolpanel og slette dem du vil have væk.
Avatar billede advancedweb Nybegynder
02. august 2002 - 09:16 #7
Ja, nof har ret
Avatar billede advancedweb Nybegynder
02. august 2002 - 09:24 #8
Men hvis du bare skal have computeren til at starte op uden nogen form for login, mener jeg at du kan gå ind i "kontrolpanel" og derefter i "Adgangskoder" og markere "Alle brugere bruger samme indstillinger" eller sådan en lignende tekst. Genstart så computeren og jeg mener at du så kommer hvor du skal vælge bruger igen til login, men du skal bare trykke på OK uden at røre noget. Og næste gang du genstarter skulle login gerne være væk.