Avatar billede cyrus Nybegynder
14. juni 2000 - 14:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kernell 32 min bare@£$£@!"#

Håber i derude kan hjælpe. Min maskine er på det sidste kommet med flere kernell 32 fejlmeddelelser. Hvad er dette? Og hvordan kan problemet afhjælpes? Bare det at sidde og browse på nettet, kan fremprovokere fejlen. Jeg har efterhånden formateret harddisken flere gange.
Avatar billede cyrus Nybegynder
14. juni 2000 - 14:59 #1
Har en Athlon 700 MHz Giga mobo, 128 MB RAM, 32 MB Gefo.pro. Alle drivere er nyeligt opdaterede.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
14. juni 2000 - 15:10 #2
Det er nedtur. På Microsofts hjemmeside er der mange opdateringer :
www.windowsupdate.microsoft.com

Håber det kan hjælpe dig...
Avatar billede xander Nybegynder
14. juni 2000 - 15:22 #3
har haft samme problem - hent drivere på din motherboardside (specielt hvis det er asus board) - til brug for bios/windows opdatering
Avatar billede coolidk Nybegynder
14. juni 2000 - 15:46 #4
Kernel 32 er hjertet af Windows NT eller 2K...

Hvis du har nogen problemer med den, er du på r*ven :)

-dEnnis
Avatar billede i11uzion Nybegynder
14. juni 2000 - 18:25 #5
Hehe nogle rimeligt strømkrævende dimser du har i din puter... tjekket at strømforsyningen er kraftig nok, til at levere til CPU´en og Grafikkortet ?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2000 - 23:17 #6
Du har været på Microsofts hjemmeside og har fulgt alle opdateringer ikke?
Der er eller utalt fra computereksperter rundt om i verden, at man skal passe på de sidste opdateringer. De kan skade mere end de gavner. Når jeg går på microsofts windowsupdate, så er der tons vis af opdasteringer, som jeg ikke har downloadet.
Siden jeg selv installerede windows 98 SE fra bunden af har jeg faktisk ikke haft en Kernell 32 fejl. Så pas på med disse opdateringer.
Jeg mener at hovedparten af disse sikkerhedopdateringer kan man godt droppe og vente til microsoft for det til at virke, hvis du bruger Zonealarm og evt. esafe som virusscanner og firewall.

Når jeg f.eks. går på Windows update for at downloade, så bliver disse filer avist af eSafe, hvis jeg ikke sætter sikerhednivau ned på 0.

Så min konklution af dette er, at du cyrus på på den igen, og installere windows fra bunden af, også updatere windows med omtanke. Sådan har jeg gjordt i forbindelse med tidligere  Kernell 32  fejl. Jeg HADER dem!
Avatar billede warpsnet Nybegynder
14. juni 2000 - 23:28 #7
Jge har fik ikke læst det hele af overstående, men fakta er, at opdateringen til dit problem på Microsofts side faktisk virker.
Prøv den, der kan ikke ske noget ved det, ok, det kan der, men der er heller ikke meget ved at køre den alligevel, hvis den er fuld af fejl :-)

Hvis det ikke virker, kan du prøve at slette dine *.pwl filer, da de kan forårsage problemer med kernel 32, hvis de bliver beskadiget.