Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 15:27 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

CD-nummer i regedit?

Hvor i reg. databasen ligger CD-key'en i windows XP pro dansk?

/Gangsta

Og så var der det med de pingviner igen. Ingen kommentarer
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
31. marts 2002 - 15:29 #1
Den ligger ikke i regedit.
Avatar billede resten Nybegynder
31. marts 2002 - 15:29 #2
Den ligger ingen stedder.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
31. marts 2002 - 15:30 #3
Men der ligger et produktid, som du kan sende til Microsoft og så CD-Key'en.
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 15:31 #4
m-koldsgaard>> hva'
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. marts 2002 - 16:38 #5
tro ikke at m$ gør det nemt at lave piratkopier, selvf. ligger den ikke i reggen ;o)
Avatar billede blackie Nybegynder
31. marts 2002 - 18:13 #6
Hæ, hæ.:-}
Hvad vil du bruge det til?
Og hvad mener du med pingviner igen, har du prøvet det før? :-}
Man har kun sjov man selv laver.............
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
31. marts 2002 - 22:21 #7
Hvad mener du med: hva' ?

I reg. databasen er der et produkt-id på din winXP det kan du så sende til Microsoft Danmark (eller selvfølgelig ringe) også kan de finde ud af hvad CD-key'en er, så du kan få din winXP installeret. Dette er selvfølgelig ikke så godt, hvis nu at det ikke er en helt lovlig winXP du har :-)
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
31. marts 2002 - 22:22 #8
Men hoved sagen er, at CD-key'en ikke kan findes i regedit.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
31. marts 2002 - 22:24 #9
Hey jeg kom da forresten før resten, som havde det samme svar. Det har jeg aldrig prøvet, det plejer altid at være mig der kommer til sidst. Men det var selvfølgelig jo heller ikke så lang tid før :-), 1 sek.
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. marts 2002 - 22:56 #10
pingviner=Linux
Avatar billede gangsta Nybegynder
01. april 2002 - 02:41 #11
Det der med de pingviner.. Ikke dem igen. Jeg gider ikke mere, de har forfulgt mit sårbare barnesind i årevis. Ikke mere om dem!

Og hvad mener i med en ikke helt lovlig XP? Tror i ikke jeg adlyder loven? HVAD TROR I OM MIG???

Jeg har forresten løst problemet, jeg installerede en winxp pro på engelsk jeg hentede fra en af mine venner og brugte et pirat-serienummer jeg fik på #123warez på irc.undernet org. Og så tror i jeg ikke er lovlig...?

Pingviner behøver ikke have noget med linux at gøre, der er rent faktisk et dyr der hedder en pingvin (de hedder normalt tine eller ambrosius).

Udråbstegn. Jeg er stiv nu.

Tak for hjælpen, jeg overtager jeres sind ved en anden lejlighed.

/Gangsta
Avatar billede gangsta Nybegynder
01. april 2002 - 02:42 #12
Ups  m-koldsgaard
det var meningen jeg ville trykke acceptér, men i min tilstand fandt jeg det svært at ramme knappen...... Skriv endnu et svar og du får mine surt optjente points.

/Gangsta
Avatar billede blackie Nybegynder
01. april 2002 - 09:28 #13
Hvis man har den indstilling, at Bill Gates har tjent sine penge, bør man gå over til Pingvinerne. :-}
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
01. april 2002 - 11:36 #14
Svar.
Avatar billede johnbp Nybegynder
01. april 2002 - 13:45 #15
Det skulle være denne her
wpa.dbl findes i C:\WINDOWS\system32
john
Avatar billede gangsta Nybegynder
01. april 2002 - 14:21 #16
johnbp> filen indeholder bare en masse firkanter...
Avatar billede johnbp Nybegynder
01. april 2002 - 14:26 #17
jeg har taget fejl den fil er den hvor din hardvare config. liger i når xp er aktiveret det skulde så være muligt at kopiere den tilbage i stedet for at registrere forfra ellers er det en aktiverings crak man kan bruge
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. april 2002 - 14:35 #18
Avatar billede johnbp Nybegynder
01. april 2002 - 14:52 #19
tak retaxes
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. april 2002 - 14:58 #20
velbekomme, nyttigt lille tips ;o)