Avatar billede tat Nybegynder
31. marts 2002 - 14:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lojman

Du får 300 - kan du ikke lige fortælle mig hvad der er galt her. Leger lidt med at komme i kontakt med en base - fatter det simpelt hen ikke:

<?php
mysql_connect ("195.184.61.xxx", "xxxxxxx", "xxxxxx");
mysql_select_db ("jokes");
$result = mysql_query("SELECT * FROM id");
while ($row = mysql_fetch_array($result)) {
print "$row[jokes]<br>";
}
?>
De sidste 100 får du senere da jeg max. kan give 200
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. marts 2002 - 14:03 #1
Er 300 point æ' liiige i overkanten? :)

Der er ikke nogen fejl i din kode!. Fejlen ligger sansynligvis i en manglende tabel, manglende felter eller manglende kontakt til db
Avatar billede tat Nybegynder
31. marts 2002 - 14:05 #2
Lojmand har været en helt, burde have forfremmelse og lønforhøjelse m.m.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. marts 2002 - 14:07 #3
hmm :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
31. marts 2002 - 14:08 #4
tat -> Det er fordi din database ikke hedder "jokes" men det samme som dit username til mySQL, det er kun tabellen som hedder "jokes" etc.

gizmo-gizmo -> Jo, hvis det bare var dette, så var det MEGET i overkanten, men det er 200 for et tidligere spg. her inde...

Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/190546
Avatar billede darkside Nybegynder
31. marts 2002 - 14:08 #5
tat, der må stadigt kun gives max 200 point :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
31. marts 2002 - 14:08 #6
Jeg takker og bukker :)

tat -> Ser på din mail...
Avatar billede lojmann Nybegynder
31. marts 2002 - 14:12 #7
darkside -> Ja og nej... Hvis tat vil give 100 point ekstra for at jeg har hjulpet ham med at rode med 2 forskellige web-shop, så kan dette ikke forbydes, man kan jo forhøje undervejs som man har lyst til...

At give 100 point for at fortælle at det er navnet på den database i ovenståene eksempel som er forkert, er nok noget nær 15 point værd... Så det hele er bare et spørgsmål om hvad tat giver mig dem for...

Lugter jeg lidt misundelse over 200-300 point, det håber jeg ikke...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. marts 2002 - 14:14 #8
Ville også liiiige sige.

Jeg synes det er helt i orden at give over de 200 points hvis man har brugt en del tid på det.
Avatar billede darkside Nybegynder
31. marts 2002 - 14:15 #9
Hm det er faktisk forkert at lojman point, det er jo ikke en løsning der er tilgængelig til alle på eksperten.dk..men pyt :o)
Avatar billede tat Nybegynder
31. marts 2002 - 14:19 #10
TAK - det var det jeg har knoklet med i en HEL uge.............. var simpelthen ved at blive vanvittig.
Kender du en sød pige - så fortæl hende jeg har sagt du skal opvartes og forkæles fordi du er en helt
Avatar billede lojmann Nybegynder
31. marts 2002 - 14:19 #11
darkside -> Ok, så burde det være oprettet i freelance, så er det 100% korrekt... Men jeg erinder ikke at du, eller andre, har kommenteret sådan spørgsmål tidligere, hvor en har hjulpet en anden, via ICQ, mail ol. så er det ikke ½-tyndt dette?
Avatar billede darkside Nybegynder
31. marts 2002 - 14:23 #12
lojman, tjo måske, men jeg sagde oxo bare :)
Så længe det er noget der bliver lavet for point skal løsningen være tilgængelig for alle andre på eksperten.dk :)
Men Pyt, bare behold dine point du har sikkert 4tjent dem :o)