Avatar billede vandalay Nybegynder
31. marts 2002 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

reload

Jeg har en varekurv som tømmes efter klik på en knap. Det funker fint. Nu vil jeg bare gerne have at siden lige opdateres. Når man gør det brokker browseren fordi den ikke kan reloade siden uden at sende oplysningerne igen. Hvad gør jeg? Sletning af kurven foregår således:
if ($sletkurv!="")
  {
  mysql_query("DELETE FROM kurven WHERE session ='$PHPSESSID'");

  }
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. marts 2002 - 14:02 #1
Den siger sikkert "headers already sent by ou....", ik ??

man kan gøre det via javascript. Fx:
if ($sletkurv!="")
  {
  mysql_query("DELETE FROM kurven WHERE session ='$PHPSESSID'");
  echo "<script>location.href='$PHP_SELF';</script>";
  }
Avatar billede morph Nybegynder
31. marts 2002 - 14:02 #2
ob_start();
og
ob_end_flush();
er dine venner..

Placer dem i hver sin ende af filen
Avatar billede vandalay Nybegynder
31. marts 2002 - 14:10 #3
hvad så med den side jeg går tilbage til ved at klikke på tilbage. Den viser stadig beløbet i kurven. Hvordan opdaterer jeg den når jeg klikker tilbage på den
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. marts 2002 - 14:13 #4
puhh, ved det faktisk ikke helt!
Avatar billede vandalay Nybegynder
31. marts 2002 - 14:15 #5
må lave et spørgsmål så! tak for hjælpen ellers