Avatar billede grammy Nybegynder
31. marts 2002 - 04:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Touchpad?

Hvordan deaktiverer man touchpaden på en bærbar computer når man en normal mus til rådighed? Det er nemlig meget irriterende, når jeg skriver i fx Word og uden at tænke over det, kommer til at trykke på touchpaden og cursoren så pludselig står et andet sted i dokumentet...

Avatar billede f-l-j Nybegynder
31. marts 2002 - 11:27 #1
Enten sidder der en knap lige over touchpaden som du kan slukke den med, eller også kan du sætte følsomheden helt ned på den.
Avatar billede grammy Nybegynder
02. april 2002 - 11:18 #2
Der sidder ikke en knap lige over touchpaden. Hvor kan man sætte følsomheden helt ned?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
02. april 2002 - 12:10 #3
Start->Kontrolpanel->Gå ind under mus eller touchpad.
Avatar billede grammy Nybegynder
02. april 2002 - 16:18 #4
Når jeg går ind under mus i kontrolpanel og deaktiverer den virker både musen og touchpaden ikke. Det er som om at touchpaden ikke er installeret ordentligt...
Avatar billede f-l-j Nybegynder
04. april 2002 - 13:13 #5
Jeg bliver så nok lige nød til at vide hvad det er for en bærbar du har.
Sorry den lange svartid, men jeg har ikke været hjemme.
Avatar billede grammy Nybegynder
04. april 2002 - 15:38 #6
Det er en Vega+.
Avatar billede aguru Nybegynder
04. marts 2004 - 17:01 #7
finder du et svar, så skriv det lige..har også en VEGA +, same shit !