Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 00:57 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Pluds. Genstart i ME

Hvorfor genstarter min computer bare lige pludselig?? Jeg kører win me og det er en bærbar toshiba! Problemet sker når jeg laver ganske almindelige ting som bare word og Counter-STrike! Det er meget irriterende!! Kan I svare på hvorfor den gør det og give et svar på hvordan man løser det?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
31. marts 2002 - 01:00 #1
du skal fjerne fluebenet i "genstart maskine" ved stopfejl. det gør du i kontrolpanel under system. kan ikke huske nøjagtig hvor...
Avatar billede echsphilee Nybegynder
31. marts 2002 - 01:01 #2
grunden til at maskinen genstarter, er at der opstår et problem med windows, og som default er den sat til at genstarte.
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 01:08 #3
Jeg kan ikke helt finde ud af hvor man sætter det fra, kunne I sige lidt mere om det?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
31. marts 2002 - 01:10 #4
kan sgu ikke helt huske det i ME. er det ikke i System et sted hvor man kan fjerne flueben ved "genstart automatisk"?
Avatar billede datix2 Nybegynder
31. marts 2002 - 01:11 #5
Sådan løses problemet på min windows xp (uk)
Mener at winme er indrettet noget lignende.
Kontrol Panel -> System -> Advanced -> "Startup and Recovery": Settings
-> "System  Failure": Automatically Restart.

Hvis du har en dansk version går jeg ud fra at dine engelskkundskaber rækker til at oversætte :)
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 01:11 #6
Hvad kører du med nu?
Avatar billede datix2 Nybegynder
31. marts 2002 - 01:14 #7
mig?
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 01:22 #8
ja
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 01:22 #9
nå xp
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 01:23 #10
Har du ICQ?
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 01:25 #11
Der er ikke noget der hedder advanced i system!
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 01:26 #12
den genstartede for 1 time siden ´, en halv og 5 min!!!!!!!!! HJÆLP!!
Avatar billede datix2 Nybegynder
31. marts 2002 - 01:40 #13
Har selv en Toshiba PC (Satellite Pro 4200 series), og jeg kan simpelthen ikke advare folk nok imod at købe bærbare computere fra denne producent. Jeg har haft den til rep. 14 gange, og den virker stadig ikke. Mange fra den klasse jeg går i på (PC-klasse) har også haft problemer.

Jeg har selv oplevet mange uforklarlige genstarts, og jeg fandt aldrig løsningen. Lavede windowsupdates/hentede updates fra toshiba osv osv osv., men det ændrede ikke ved at den til stadighed har genstartet uden at være provokeret til det.

Nu "nøjes" den dog mest med at fryse *helt* i ny og næ.
<sarkasme> Virkelig et kvalitetsprodukt.... </sarkasme>

jiemex: men prøv at lav windowsupdates/opdater drivere osv. Selv om det ikke hjalp for mig, kan det være du er mere heldig.
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
31. marts 2002 - 01:45 #14
det er ikke kun Toshiba der kager - jeg har en HP bærbar med XP, der også uden videre grund pludselig genstarter, hvorefter når XP er loadet får man beskeden "Windows has recoved from a serious error". Kan det være noget med XP ?
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 12:41 #15
DAmn, den bærbare jeg sidder ved er netop en Toshiba 3000-serien! ik godt!! Er der virkelig ingen mulighed for at finde ud af hvordan man sætter det fra`??
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 12:41 #16
Hvis det er pointene kan jeg godt sætte flere ind!!
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 14:51 #17
Ville det hjælpe hvis jeg opgraderede til Win 2000?
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 23:31 #18
--
Avatar billede jiemex Nybegynder
31. marts 2002 - 23:32 #19
Avatar billede echsphilee Nybegynder
01. april 2002 - 18:40 #20