Avatar billede tipsen Nybegynder
30. marts 2002 - 18:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Active Desktop, Windows2000, åbn link i samme vindue...

Hej Eksperter

Jeg har lavet et webbaseret kalendersystem, som jeg blandt andet tænkte, at jeg ville bruge via desktoppen.

Nu er det bare sådan, at når jeg klikker på et link i det vindue jeg har integreret på desktoppen, åbnes det i en nyt internet explorer vindue!! Systemet er lavet således, at alt navigation foregår i det samme vindue (forskellige filer, men samme browservindue!)

- er det ikke muligt at lave et system jeg kan navigere i, mens det er integreret på skrivebordet - uden at der bliver åbnet en ny browser!?

evt. noget "base href" eller noget "target" ??
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
30. marts 2002 - 18:49 #1
hvad har du sat dit target til?
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. marts 2002 - 18:52 #2
ikke noget på nuværende tidspunkt...
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. marts 2002 - 18:55 #3
NB: Den viste side er ikke del af et framesæt - det er kun den ene side!
Avatar billede stinep Nybegynder
30. marts 2002 - 18:55 #4
Prøv at angive frame-navnet istedet for ingen ting..
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
30. marts 2002 - 18:55 #5
så prøv med _self
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. marts 2002 - 19:03 #6
har lige prøvet og det fungerer - suverænt :-)
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. marts 2002 - 19:04 #7
troede faktisk ikke det fungerede - så jeg havde ikke engang gidet prøve det... - dumt...
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. marts 2002 - 19:05 #8
skrev forøvrigt: <base target="_self"> - ikke noget href-tag i den...
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
30. marts 2002 - 19:06 #9
tak  og det var lige det du skulle skrive
og ellers en meget pæn side du har
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. marts 2002 - 19:13 #10
tak skal du have - der er ikke rigtigt så meget på den... - primært for at lære php og mysql at jeg har lavet den...
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
30. marts 2002 - 19:14 #11
øvelse gør mester