Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:10 Der er 68 kommentarer og
1 løsning

Point til mikbj

http://www.eksperten.dk/spm/180856

Foreløbigt 1000 tak (og 200 point) for hjælpen, bedste ven :o)

Jeg vil gerne kunne dele debatten op i kategorier, som du nok kan se på debat/default.asp. Men den tager vi senere - hvis du skulle have tid :o)
Avatar billede hojben Novice
30. marts 2002 - 15:13 #1
200 point er grænsen for en løsning..... og der er allerede givet 150
Avatar billede ducks Nybegynder
30. marts 2002 - 15:14 #2
Regel:

"Angiv hvor mange point du vil give til den/dem som kommer med svar på dit spørgsmål. Du kan højst give 200 point.
Hvis 200 point ikke er nok anbefales www.Sharksforum.com"
Avatar billede ducks Nybegynder
30. marts 2002 - 15:15 #3
havde ikke lige set din hojben :)
Avatar billede bernhof Nybegynder
30. marts 2002 - 15:18 #4
Jeg siger også 1000 tak for pointene!
Og selvfølgelig har jeg tid! Vi tager et kig på det snarest! :)

/Mikkel
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:20 #5
Min bedste ven :o)
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:23 #6
ducks og hojben: mikbj og jeg har mailet sammen om flere opgaver. Det er ikke den eneste opgave mikbj har været behjælpelig med :o)

Jeg ved ikke om jeg har nævnt det, mikbj, men kan kan gøre links aktive? Se emneID=4, der er adskillige links i den artikel.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. marts 2002 - 15:23 #7
Da mikbj allerede har modtaget 150 point i det oprindelige spørgsmål, synes jeg ikke det er acceptabelt at smide 200 mere oven i. Derfor anmeldes hermed for misbrug af Eksperten.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:25 #8
Det var dog ...! mikbj har brugt oceaner af tid på flere spørgsmål. Allerede i det henviste spørgsmål har mikbj løst adskillige opgaver, som han nu bliver honoreret for. Jeg fatter ikke, at der er nogen der kan få ondt over det? Hvori består forbrydelsen? Og hvad går der fra Jer?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. marts 2002 - 15:27 #9
"Forbrydelsen" er en manglende forståelse for hvordan Eksperten fungerer.

Men den debat vil jeg lade være op til coadmins, da denne type debatter plejer at være lange og seje ;)
Avatar billede bernhof Nybegynder
30. marts 2002 - 15:27 #10
Lige en besked til Admin/CoAdmin, in case vedkommende skulle se dette spm:

Lad nu være med at gå til yderligheder og slette enten mig eller steen_hansen, men træk da 150 point fra min score, hvis du mener det er nødvendigt.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:32 #11
Om jeg lader være med at oprette et nyt spørgsmål, fordi mikbj mener vi lige så godt kan afslutte nogle igangværende sager, det kan vel være ét fedt? Han skulle under alle omstændigheder have point, fordi han har hjulpet mig utroligt meget.
nanoq, du mener, at når det første spørgsmål var afhjulpet, skulle jeg have givet point og derefter oprettet et nyt sprørgsmål? Er faktorernes orden ikke ligegyldig? Jeg synes ærlig talt, at der er tale om utidig indblanding. Og det er jeg ked af, fordi jeg har haft nogle gode debatter med både dig hojben. Jeg synes tingene er ved at komme lidt ud af proportioner nu.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:33 #12
Det er noget fis, mikbj. Jeg synes ikke du skal fratrækkes noget som helst. om ikke andet kan jeg oprette spørgsmålet en gang til, du kan besvare det og få dine point på "lovlig vis", hvis det endelig skal komme dertil.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:35 #13
Det er jeg ked af, mikbj.

Og til Admin/CoAdmin: mikbj er fuldstændig uskyldig. Hvis der er nogen der skal straffes, så er det mig, fordi jeg måske har overtrådt nogle regler.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. marts 2002 - 15:35 #14
nanoq, du mener, at når det første spørgsmål var afhjulpet, skulle jeg have givet point og derefter oprettet et nyt sprørgsmål?

Faktisk ja. Herved ville alle Ekspertens brugere have haft muligheden for at svare på spørgsmålet.

Hvis denne løsning var almindelig praksis, ville den jo til hver en tid kunne misbruges til at omgåes reglen med max. 200 point. jeg reagerer som jeg gør for at komme denne situation i forkøbet.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:38 #15
Ok, nanoq. Hvad så, hvis jeg i fællesskab med mikbj er ved at løse en opgave? Hvad hvis jeg nu gerne vil have at mikbj følger til den dørs, fordi han er inde i sagen?
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:41 #16
mikbj og jeg kunne også have mailet sammen, jeg kunne oprette et spørgsmål, som mikbj kunne svare på, og så ville mikbj's svar ikke være tilgængelige på Eksperten. Så var der ikke andre end mig, der ville have glæde af dem. Jeg synes vi er ude i noget, der kunne kaldes for dumt og snæversynet. Men hvis det er et brud på Ekspertens regler, træder jeg gerne ud af dette comunity.
Avatar billede bernhof Nybegynder
30. marts 2002 - 15:42 #17
steen_hansen har ret.. han har brugt meget lang tid på at sætte mig ind i hele hans website's opbygning, og hvor frustrerende må det ikke være at skulle forklare alt dette endnu engang, for ikke at "misbruge" eksperten?
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:49 #18
Jeg synes ærlig talt, at jeg rundhåndet plejer at give point, bare folk har brugt tid på at hjælpe mig, selvom det ikke har ført til en konkret løsning. Alene tiden de har afsat til at hjælpe mig, må da honoreres. Og nu skal der pludselig laves en sag ud af det her. Undskyld jeg siger det, men jeg synes det virker en anelse nævenyttigt.
Hvis det er et brud på de eksisterende regler, beklager jeg meget. Det har aldrig været hensigten. Men jeg synes I skulle tænke Jer om, inden I begynder at blande Jer. Tag hellere at holde udkig efter nye profiler, der udlover 300 point for et enkelt spørgsmål.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 15:59 #19
mikbj svarede på http://www.eksperten.dk/spm/180856 den 4. marts. Dvs. forløbet har indtil videre strukket sig over en periode fra den 4. marts og til i dag, den 30. marts, altså 26 dage indtil videre. Vi har været rundt om adskillige emner og spørgsmål, og det er ikke færdigt endnu.
Der har aldrig været nogen, der har forhindret Jer andre i at deltage i debatten. Men mikbj har løst mere end én opgave for mig. Og det håber jeg også han vil gøre fremover. Hvad er det forkastelige i det? Jeg vil meget gerne høre et svar Jer, hvis I synes jeg er på vej ud i noget misbrug eller noget snavs.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. marts 2002 - 16:11 #20
Så er vi jo ude i samme situation som at tildele point for opgaver der er løst uden om Eksperten. Dette er heller ikke lovligt.

Kan en opgave ikke løses inden for rammen af de 200 point, henvises der til Sharksforum.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 16:18 #21
Der har været adskillige opgaver, som mikbj har hjulpet mig med. Enkeltstående opgaver, som dog har forbindelse til hinanden, da en løsning på ét problem har affødt flere spørgsmål andre steder.

Kommentar fra mikbj

Mht. til den kode jeg jo faktisk er ved at hjælpe dig med, holder vi os til Eksperten, da andre brugere måske senere kan få gavn af dette spørgsmål.

Vi har netop holdt os til eksperten.dk, så alle ville kunne få glæde af svarene.

Men der er vel ikke noget i vejen for, at jeg opretter et spørgsmål til 200 point, accepterer svar og opretter et nyt til 200 point? Eller hvad?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. marts 2002 - 16:23 #22
Jeg vil sige jo... så længe spørgsmålet omhandler samme sag, kan der kun udloves de 200 point. Og det kun én gang.

Husk lige på at 200 point er MANGE point. 60 point er default for et SVÆRT spørgsmål. Så der er rigeligt råderum inden for den grænse.

Jeg har dog ikke mandat til at gå dybere ned i Ekspertens retningslinier og formålet med disse. Derfor overlader jeg hermed debatten til coadmins.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 16:33 #23
Jamen så tak for din kommentar, nanoq. Så må jeg jo bede om juridisk bistand næste gang jeg skal oprette et spørgsmål for at være sikker på, at det ene spørgsmål ikke overlapper det andet. Better be safe than sorry.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 16:53 #24
Forøvrigt, nanoq: Hvad mener du med

"Så er vi jo ude i samme situation som at tildele point for opgaver der er løst uden om Eksperten."

Jeg mener ikke, at mikbj har hjulpet mig uden om Eksperten? Snarere tværtimod, vi har hele tiden holdt det på Eksperten.
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 17:00 #25
Jeg synes at mikbj skal oprette et nyt spørgsmål hvori han giver de 200 point tilbage til steen hansen da dette ikke er accebtabelt.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 17:05 #26
Det synes jeg absolut ikke. mikbj har været en utrolig hjælp, som har hjulpet mig med adskillige spørgsmål. I så fald har jeg også overdoseret point til bl.a. nanoq, som også har været til en stor hjælp i sin tid.

mikbj kan godt mig pointene tilbage, men så må jeg retfærdigvis oprette spørgsmålene igen og håbe på, at mikbj vil besvare spørgsmålene en gang til, så han kan få point for de problemer, som han HAR hjulpet mig med, som jeg HAR fået løst. Men så er vi tilbage ved square one igen, er vi ikke?
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 17:09 #27
Kan du ikke forstå at et svært spørgsmål er 60 point værd så de 150 point du har givet er alt rigeligt,Og for det skal være retfærdigt for os alle herinde på eksperten synes jeg mikbj skal få afleveret de 200 point tilbage til dig.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 17:09 #28
Desuden har jeg af egen fri vilje givet ham ialt 350 point for (indtil nu) 26 dages arbejde. Dette inkluderer løsninger på flere svar. Så problemet er vist kun, at han har fået alle point i 2 omgange, i stedet for at få dem efter hver enkelt opgave. Men I andre har til enhver tid kunnet deltage. Der er ingen der har sagt, at I er uvelkomne.
Avatar billede bernhof Nybegynder
30. marts 2002 - 17:14 #29
Der er nok 1000 af denne slags diskussioner på Eksperten. Lad nu bare vær med at spilde mere tid på at diskutere og jamre op om at det er uretfærdigt og uacceptabelt.

Spørgsmålet er jo for helvede blevet anmeldt af en eller anden kedelig bruger, så lad dog CoAdmin tage de 150 point fra mig hvis det er så stort et problem! :/

/Mikkel
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2002 - 21:12 #30
En anden gang: Gør mig opmærksom på at der er noget galt, istedet for "Aaaaaaaadmiiiiiiin! Steen snyder!". Evt. problemer kunne være løst lige her og nu i stedet for det andet pjat. Så ville jeg også have vidst det til en anden gang. Jeg synes det er meget sørgeligt, det her. Det er, mildest talt, en meget kedelig drejning, som folks holdninger er begyndt at tage.

Eksperten er jo blevet en succes ud over alle grænser. Det har udviklet sig til en vidensdatabase så stor. Derfor er det ekstra ærgeligt, at der skal kædes negative oplevelser til det, fordi man higer efter point. Et vink med en vognstang kunne have hjulpet, og så havde den potte været ude.

Jeg håber I vil gøre op med Jer selv hvordan I har lyst til at benytte forumet: Skal det være en konkurrence, hvor det gælder om at skrabe flest mulige point sammen på bekostning af et godt, socialt samvær, eller kan det også bruges til at hjælpe hinanden? Jeg tror, at formålet oprindeligt galdt det sidste, men jeg kan jo tage grueligt fejl.

Hvis det drejer sig om konkurrence og point, kan jeg give Jer links til en masse spil-sites. Det må da kunne tilfredse Jeres lyst til at konkurrere og vinde. Selv om det måske ikke er lige så prestige-fyldt at blive vinder af et spil, som det vil være, hvis man er det kloge hovede på Eksperten.

Hvis det udvikler sig til at man vil angive sine meddebatører, fordi man i jalousi ser sig snydt for POINT, kære venner - også selvom den "formastelige" måske har begået en fejl - så ved jeg dææælme ikke, om Eksperten er et comunity, som jeg har lyst til at være en del af.

Afventer spændt en kommentar fra Admin/CoAdmin.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 00:29 #31
Hmmm... du drager en masse konklusioner jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i...

Det eneste jeg ser her er et ekspempel på at reglen om max. 200 point pr. spørgsmål er blevet omgået.

Max. grænske på point er noget vi er mange der har kæmpet en lang og sej kamp for at få indført. Derfor reagerer jeg når jeg ser den forsøgt omgået.

Hvis dette blev almindelig praksis, ville loftet jo være uden betydning. Næsten ethvert spørgsmål ville teoretisk set kunne splittes op i mange spørgsmål a 200 point.

Rent faktisk har allerede to coadmins givet udtryk for at oprettelsen af dette spørgsmål ikke er acceptabelt. Hojben og resten. Jeg undres dog over de endnu ikke har fulgt den til dørs. Jeg ville foretrække sådanne ting blev afgjort omgående, istedet for at trække ting i langdrag.
Avatar billede hojben Novice
31. marts 2002 - 00:39 #32
Efter samråd med anden CoAdmin er vi kommet frem til dette ultimatum:

Aflever eller i bliver slettet.

Nanoq > jeg har været alene på hele aftenen så det har været lidt svært at følge videre på den.. :)
Avatar billede hojben Novice
31. marts 2002 - 00:41 #33
<snip>En anden gang: Gør mig opmærksom på at der er noget galt, istedet for "Aaaaaaaadmiiiiiiin! Steen snyder!". Evt. problemer kunne være løst lige her og nu i stedet for det andet pjat. Så ville jeg også have vidst det til en anden gang. Jeg synes det er meget sørgeligt, det her. Det er, mildest talt, en meget kedelig drejning, som folks holdninger er begyndt at tage.</snip>

Det bliver jo gjort i min første kommentar... hvilken I dog vælger at ignorere...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 00:49 #34
hojben, det er så iorden ;)
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2002 - 11:34 #35
Anede ikke, at hojben og ...? var CoAdmins. Derfor afventede jeg svar.

Men mikbj, du hørte manden: Aflever eller smut. Sådan er det.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 11:40 #36
Det er der ikke noget at sige til... vi savner en tydeligere indikation af at folk er coadmins... eventuelt i form af et lille "flag" ud for deres nick :)
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2002 - 11:45 #37
Et godt råd til Eksperten: Tag at bruge en anden menu end den fra www.bratta.com. Den duer ikke, hvis den går ned over formularer o.m.a. Det er svært at finde frem til de punkter man ikke kan se. Jeg har ikke gjort mig den store umage med at finde ud af menuerne, eftersom de ikke virker ordentligt.
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2002 - 11:54 #38
Et andet spørgsmål (og I må gerne kalde det dumt): Helt nøjagtigt, hvor er reglerne? Jeg kan ikke finde nogen under menuen "Info". Men jeg må hellere læse dem ordentlig igennem, så ikke jeg havner i en kedelig situation en anden gang.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 11:56 #39
www.eksperten.dk/regler

De står dog over for en kraftig opdatering. Jeg vil tro det nye regelsæt er lagt ud inden for den næste uges tid eller så. De vil blive gennemdrøftet på et møde i morgen.
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2002 - 12:05 #40
"Om Ekperten" kan bruges til at komme med kommentarer?
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2002 - 12:06 #41
...til Eksperten?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 14:24 #42
jeps
Avatar billede resten Nybegynder
01. april 2002 - 20:14 #43
mikbj>> Os CoAdmin er kommet frem til den løsning på dette problem at hvis du ikke opretter et nyt spørgsmål med 200 point enten til steenhansen eller admin ville du blive slettet som bruger på eksperten imorgen middag kl 12,00

Resten/CoAdmin.
Avatar billede steen_hansen Forsker
01. april 2002 - 20:42 #44
Til resten/CoAdmin!

mikbj er ikke "skurken" her. Det er påske, i morgen venter en ny arbejdsdag. Tag lige og giv ham lidt tid, ok? De 150 point skal nok blive givet tilbage.

Steen
Avatar billede resten Nybegynder
01. april 2002 - 20:45 #45
Manden har fået så mange vink med en vognstang så han burde snart ha fattet det,Men nej han har faktisk kun pisset på os.
Og det er ikke 150 point det er 200 point som skal afleveres tilbage.

Resten/CoAdmin.
Avatar billede steen_hansen Forsker
01. april 2002 - 20:49 #46
Ok, ok. Men det er trods alt påske. Måske han er sammen med familie og venner.

Jeg kan dog ikke se, at han har pisset på nogen. Medmindre der er andre historier, som jeg ikke har været involveret i. Hvis der er, er det et mellemværende mellem ham og Jer.
Avatar billede bernhof Nybegynder
01. april 2002 - 23:00 #47
Indtil videre har jeg fået 350 point for besvarelse af http://www.eksperten.dk/spm/180856, og maximum for besvarelse af et spørgsmål er 200 point.
Hvis jeg trækker 200 fra 350 får jeg, hvis jeg ikke tager meget fejl, 150 point... det er vel også hvad jeg skal aflevere?

Og som steen siger -- det er påske, forhelvede! jeg har også venner UDEN for nettet, så tag det lige roligt en anden gang med det der ultimatum-shit!

/Mikbj
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:04 #48
der var sat 150 point på det spørgsmål... ergo skal du have 150 ialt...
Avatar billede hojben Novice
01. april 2002 - 23:09 #49
det andet spørgsmål var på 150.. og dermed dette incl. 200 ergo 200 point for meget..

utroligt der skal være så mange problemer med at for at forstå at 200 point er max for ALLE spørgsmål uanset om der er flere spørgsmål i et..
Avatar billede hojben Novice
01. april 2002 - 23:12 #50
sorry NanoQ... havde ik opdateret ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:14 #51
;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:14 #52
jeg blander mig for bare for meget ;)
Avatar billede hojben Novice
01. april 2002 - 23:15 #53
hehe skrub dog i seng ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:19 #54
naaah... det er ferie :)
Avatar billede hojben Novice
01. april 2002 - 23:21 #55
nanoq > ku du btw ik lige smide dit forslag til mig? er ret nys med det nye du ved ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:22 #56
kategorier? - joda... til hvilken mailaddy? :)
Avatar billede bernhof Nybegynder
01. april 2002 - 23:22 #57
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:23 #58
mmmm... man er nemlig homosexuel når man værner lidt om Ekspertens principper... logik for burhøns :)
Avatar billede hojben Novice
01. april 2002 - 23:28 #59
nanoQ > eksperten@netwebber.dk

mikbj > snak ordentligt !!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:30 #60
sendt...
Avatar billede bernhof Nybegynder
01. april 2002 - 23:32 #61
ha ha ha ha.. hojben og nanoq, nu må I tage jer lidt sammen... nej nej det er for galt det her ;D .. dog ret komisk!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. april 2002 - 23:35 #62
hvad mener du?
Avatar billede theportal Nybegynder
02. april 2002 - 15:04 #63
Hvis jeg må komme med en enkelt kommentar til de kære coadmins;

Jeg kan godt se at i skal følge reglerne, og det er selvf. fair nok - da det nu en gang er sådan at de store admins har bestemt det. Men at i stille et ultimatum som kræves indfriet inden for 36 timer- så synes jeg i går for vidt. I kunne i det mindeste give en frist på en uge, da det ikke er alle der har tid til at sidde på eksperten.dk og våge over sine spørgsmål- og da specielt ikke i påske, på det punkt syntes jeg i burde komme lidt ned fra jeres powertrip! Ellers synes jeg det er en god idé med coadmins- der mangler sq kontrol på eksperten!

Just my 2 cents!
Avatar billede resten Nybegynder
02. april 2002 - 15:15 #64
theportal> Hvis du læser det hele igennem vil du se manden har haft flere dage til at aflever de point men har bare ignoreret det.
Derfor vores ultimatum aflever eller farvel.
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. april 2002 - 19:08 #65
Der BØR være kontrol, ingen tvivl om det. Jeg har selv været moderator på et debatforum, fordi det løb af sporet. Og nu vil jeg gerne prøve at designe mit eget ud fra de erfaringer jeg har fået. Men lige i dette tilfælde synes jeg, at det er lige hårdhændet nok. Der børe være plads til, at Admin/CoAdmins vurderer den enkelte sag, og måske ser en rimelighed i det. I lige netop denne sag synes jeg, at reglerne bliver fulgt meget stift og ufleksibelt. Der er jo ikke tale om en nørd, der laver ballade eller på anden måde forsøger at snyde. Jeg afventede svar fra en Admin .... som jeg allerede havde fået. Det vidste jeg bare ikke. Og det gjorde mikbj åbenbart heller ikke :o(

Jeg håber, at I CoAdmins vil fare frem med lempe, og måske vurdere om der er tale om et bevidst snyderi, eller om det er en misforstået tolkning af reglerne. Jeg har set nogle idi... føre sig frem og forulempe andre. Eller andre igen oprette en profil og brænde 300 point af på et banalt spørgsmål. Det er der jo overhovedet ikke tale om her. Slet ikke noget, der tangerer en ekslusion, efter min ringe mening. Lidt gefuhl ville klæde Jer.
Avatar billede theportal Nybegynder
02. april 2002 - 19:12 #66
agreed!
Avatar billede bernhof Nybegynder
03. april 2002 - 14:48 #67
well said!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. april 2002 - 17:20 #68
http://exp.dk/spm/193095 vil forhåbentlig afhjælpe denne type debatter i fremtiden...
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. april 2002 - 11:59 #69
Det er jo godt nok. Jeg håber bare for alles skyld, at I vil huske på, at der er tale om et debatforum, hvor man belønner hinanden med POINT. Vi taler ikke om kontanter eller aktier. Man kan næppe betegne det som underslæb eller en berigelses-kriminalitet, hvis en bruger SKULLE KOMME TIL at overtræde reglerne.

En sidste ting: Jeg synes ikke det er så fedt, hvis en CoAdmin bruger harske udtryk. Til syvende og sidst er det Jer, der har fat i den fede ende og kan bestemme farten. Det fremmer ikke forståelsen for god net-etikette, hvis der bliver lagt op til gensidig pissen-på-hinanden fra CoAdmins. Her håber jeg også, at I vil gå i front med gode eksempler og udelade de dårlige.

Jeg håber div. CoAdmins vil give det en tanke. Og med det vil jeg for mit eget vedkommende gerne slutte her.

Fortsat god dag til alle.

Steen