Avatar billede onki Nybegynder
30. marts 2002 - 10:23 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Installere på et andet sprog

Kan en DK version installeres på Engelsk. Altså så brugerfladen fremtræder på Engelsk.
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 10:25 #1
Nej desvære der skal du have fat i en version på UK.
Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 10:26 #2
resten>> fyr lige et svar på...
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 10:30 #3
okey :-)
Avatar billede darkside Nybegynder
30. marts 2002 - 10:31 #4
Hmm lomme = onki, eller?
Avatar billede onki Nybegynder
30. marts 2002 - 10:31 #5
Der er med andre ord, ingen måde at få min xp DK til at blive en form for UK ?
Avatar billede darkside Nybegynder
30. marts 2002 - 10:32 #6
onki, nej :(
Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 10:34 #7
Darkside>> nope... Det er bare irreterende når spørgsmål ikke bliver lukket!
Avatar billede onki Nybegynder
30. marts 2002 - 10:38 #8
Hvis jeg var lomme så tror jeg jeg ville give point til onki, og ikke den anden vej.
Avatar billede darkside Nybegynder
30. marts 2002 - 10:41 #9
onki, det var såmænd ikke for at beskylde dig og lomme, der så bare sjovt ud at der kom en kommentar fra lomme hvor resten blev bedt om at smide et svar :o)
Avatar billede hojben Novice
30. marts 2002 - 10:59 #10
Skal et sp. da lukkes efter KUN 3 minutter og 19 sekunder?

Nej vel... ro på..
Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 11:03 #11
nej men nu havde han jo svaret rigtigt ik...
Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 11:05 #12
blander mig Aaaaldrig mere ;0)
det bliver jo en hel debat man ;))
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 11:06 #13
Lomme da du har haft 2 bruger og tilegnet dig 200 point til dig selv fra den ene og ikke leveret dem til bage til admin bliver vi nødsaget til at sige farvel.
Avatar billede onki Nybegynder
30. marts 2002 - 11:07 #14
Og du vidste bare at det var det eneste rigtige svar.
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 11:09 #15
http://www.eksperten.dk/spm/191503
Her er der lige en forklaring ang lomme.
Avatar billede lomme2 Nybegynder
30. marts 2002 - 11:24 #16
Resten>> det var noget af en kort frist! og jeg troede ikke jeg skulle tage ham seriøst!

Er man så bortvist fra eksperten, med den e-mail for ever?
fordi man ikke kendte reglerne? Det er jo lamt!
Avatar billede darkside Nybegynder
30. marts 2002 - 11:26 #17
lomme2, har du overvejet at læse reglerne??

www.exp.dk/regler.phtml
<snip>
Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.
</snip>
Avatar billede hojben Novice
30. marts 2002 - 11:28 #18
Du accepterer reglerne når du tilmelder dig. så det er vist bare en dårlig undskyldning..

kort frist tjaa det var det samme du gav onki..

Du kan jo læse reglerne og gøre dig klar over hvad det indebærer nu da du igen har accepteret dem ;)
Avatar billede lomme2 Nybegynder
30. marts 2002 - 11:28 #19
darkside>> jeg er komplet ny på eksperten.dk
du kan se i lommes info! kun 1 dag man... og allerede kicked! ret flot!

Herre nederen! man kan ikke oprette ny bruger med den gamle e-mail fordi den er registreret!
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 11:29 #20
lomme2> hvis jeg var dig ville jeg sku da skynde mig at oprette et spørgsmål med 200 point hvis jeg var blevet taget i at snyde.
Men afgørelsen er ikke blevet taget af mig alene men i samarbejde med de andre CoAdmins.
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 11:30 #21
Din anden bruger natrax har da været her et stykke tid så helt ny er du dog ikke.
Avatar billede hojben Novice
30. marts 2002 - 11:30 #22
lomme2 > du er jo ikke komplet ny da natrax allerede har været her i 99 dage...
Avatar billede lomme2 Nybegynder
30. marts 2002 - 11:30 #23
Hvem fa'en læser alle de der regler?
har du nogen sinde læst reglerne/license fra fx kazaa eller et microsoft produkt?
men jaja dårlig undskyldning anyway!
jeg gav sku ik onki kort frist! ville bare hjælpe eksperten og få lukket spørgsmålet!

Kan man ik få ny bruger med den registrede e-mail?
"skal nok læse de got damn regler"!
Avatar billede lomme2 Nybegynder
30. marts 2002 - 11:31 #24
ja ok har brugt ham et par dage!

men kunne jeg bruge den e-mail igen? eller?
Avatar billede hojben Novice
30. marts 2002 - 11:34 #25
Nej.. den vil forever være i systemet.. send evt. en mail til info@eksperten.dk og forklar admin dit problem.. så kan han tage yderligere beslutning.