Avatar billede krab Praktikant
30. marts 2002 - 00:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WorldCraft til CS

Er der nogle der ved om man kan lave sine egne texturs til WorldCraft 3,3.
Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 00:42 #1
Jeg ved man kan men ikke helt 100 på hvordan...
når du indsætter textures, altså browser... så tjek lige hvilken mappe dne åbner altså adressen! så tjek adressen og se hvilke filer det er... og så find et program der kan lave disse filer... jpg, gif, bmp. eller hvad det er...
og placer dem i den mappe!
tror det dur... men tæsk mig nu ikke hvis det ikke gør vel ;0)
Avatar billede krab Praktikant
30. marts 2002 - 00:49 #2
Det tror jeg ik man kan, for i WorldCraft kan man kun bruge WAD og PAK fil som texturs.
Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 00:52 #3
OK, så er det bare finde et program der kan lave de filer eller rippe dem til det format!! (hedder det ikke rippe?)
Avatar billede krab Praktikant
30. marts 2002 - 00:53 #4
OKI, kender du så ikke sådan et program???
Avatar billede master_nemo Nybegynder
30. marts 2002 - 01:03 #5
http://countermap.counter-strike.net/ her står der alt du har brug for at vide om mapping :D
Avatar billede krab Praktikant
15. april 2002 - 09:47 #6
grs