Avatar billede kick Nybegynder
30. marts 2002 - 00:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ny Harddisk 60GB eller 80GB

Men hvilken en skal jeg købe.Der er jo en hele del
mærker at vælge imellem men hvad er bedst og hvorfor lige den???
Køre med win2k OS
Håber på nogle gode forslag.

KICK
Avatar billede djeclemen Nybegynder
30. marts 2002 - 00:27 #1
tag selvfølig 80gb da den har størst kapacitet!!
Avatar billede shamanic Nybegynder
30. marts 2002 - 01:29 #2
jeg vil vælge en seagate barracuda IV, enten 60 el. 80 gig. Har selv 60 Gig og den er så extrem lydsvag.
Avatar billede shamanic Nybegynder
30. marts 2002 - 01:29 #3
plus at den har en ny teknologi med flydende ophæng af skiverne indeni.
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
30. marts 2002 - 01:33 #4
Køb den som er mest lydsvag *S*

Til normalt behov er 60 Gb fint... Lige nu ligger 60 GB'erne i et rigtigt godt prisleje - specielt når man tænker på at de nyeste på markedet har 160 GB!

Ved 60 GB får man mest for pengene lige nu... Om en eller 2 måneder er det sikkert 80 GB'erne der giver bedst valuta :-)
Avatar billede kick Nybegynder
30. marts 2002 - 08:14 #5
Hvad med IBM er de ikke go'e.Her tænker jeg på om de er lydsvage.??
Avatar billede darkside Nybegynder
30. marts 2002 - 08:20 #6
Aldrig købe IBM, de bliver varme og larmer helt vildt...køb enten en Seagate eller en Maxtor :o)
Avatar billede t_holst Nybegynder
30. marts 2002 - 11:41 #7
(IBM)

De er også meget ustabile.
Avatar billede luckyloke Nybegynder
30. marts 2002 - 11:41 #8
har for første gang købt en Maxtor(80gb-fluid) siger ikke en lyd, og er udemærket tilfreds, men har altid kørt ibm, og kan varmt anbefale deres nye 120gxp model.
Seagate har jeg også haft fingre i, og det er rigtigt at de er meget lydløse, men jeg var lidt skuffet over hastigheden.
Hvis du vil ha noget der virkelig losser R.. så kig på Western Digital`s nye  WD1000JB ell. WD1200JB med 8 mb cache, de rykker...
Avatar billede kick Nybegynder
30. marts 2002 - 12:10 #9
Jeg har kigget på en Seagate 80gb men den skal sidde i en skuffe,vil den komme til at larme mere af det.????
Western digi har jeg hørt at de er meget ustabile men ved ikke om det har noget på sig.Maxtor ved jeg ikke så om det virker optimalt.
Avatar billede darkside Nybegynder
30. marts 2002 - 12:12 #10
Jeg har en 60 gb Seagate til at sidde i skuffe, synes ikke den larmer særligt meget, kan faktisk slet ikke høre den :o)
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
30. marts 2002 - 13:57 #11
IBM ustabile?

IBM lavede desværre 1 serie, som har en kedelig tendens til at bryde samme (60GXP) - Men deres deskstar modeller er da både lydsvage og stabile - Jeg bruger dem selv til videoredigering og kan ikke høre dem... Til gengæld er jeg ikke i tvivl om min Maxtor kører - den larmer da :-)
Avatar billede zuul_greve Nybegynder
31. marts 2002 - 00:03 #12
IBM har altsp ikkekun haft problemer med 60GXP, men også 75GXP og i langt højere grad!!!
Avatar billede luckyloke Nybegynder
31. marts 2002 - 10:32 #13
nej Ibm`s 75 serie var noget lort, men er ordnet i 120 serien....
Avatar billede niklaj Nybegynder
31. marts 2002 - 18:35 #14
Der var nogle mindre problemmer med nogle 75GXP modellen 60GXP modellen var der endnu flere problemmer med, men hvis man får en ikke defekt harddisk så køre de som en drøm, de er de hurtigste på markedet(lige nu er det 120GXP, som der ikke skulle være nogle problemmer med), og de er også rimeligt støjsvage. Jeg har selv være heldig at få to ikke defekte modeller, og har derfor ikke noget mod IBM. Desuden er IBM Harddisken den billigste pr MB (120GXP 60 GB)