Avatar billede orcus Nybegynder
29. marts 2002 - 23:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Betaling Går Mig På Nerverne...

Jeg har lige fået mit ADSL hos Tiscali men ingen regning på deres oprettelse som er på 1000,- kr.
Så jeg vil hører er der nogen der kan sige mig hvornrå jeg får den FUCKING! regning det er lidt irreterne at den ikke kommer, for på et eller andet tidspunkt skal der nok komme en regning og lige på det tidspunkt hvor det ikke passer en?

//Orcus -->
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. marts 2002 - 23:55 #1
Ja, jeg fik også en lang rentefri kredit hos Worldonline. Men den kommer. Og du kan
bare have pengene stående på en bankkonto indtil da. Jeg tror ikke du behøver at
rykke for at få den :))
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. marts 2002 - 23:57 #2
Tænk på at du tjener 0,14kr i renter for hver dag den kommer for sent ;o)
(1000*0,05/365)

Men du kan da ringe til dem hvis du gerne vil have den hurtig.
Avatar billede orcus Nybegynder
29. marts 2002 - 23:59 #3
hvor stor var regnigen da den kom til dig erikjacobsen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. marts 2002 - 00:03 #4
Nu strammer du den, orcus - det kan jeg da ikke huske. :)

Men den var på det jeg skyldte dem, hverken mer' eller mindre. Jeg tror ikke
betalte oprettelse, så det var de måneder jeg skyldte for, og måske forudbetaling
for nogle.

Altså, jeg kigger ikke på regningerne - jeg betaler dem bare.
Avatar billede orcus Nybegynder
30. marts 2002 - 00:07 #5
hmm... okay så du betale altså ikke oprettelse men man skal altså udover oprettelses gebyr + de mdr. man har vente på regningen skal man betale oven i :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. marts 2002 - 00:09 #6
Det med månederne må du nok regne med - men jeg kan simpelthen ikke
huske om jeg betaler forud eller bagud.
Avatar billede orcus Nybegynder
30. marts 2002 - 00:20 #7
hehe giv lige et svar så vanker der points... :)
Avatar billede orcus Nybegynder
30. marts 2002 - 09:41 #8
hvis ingen af jer gider at have points tager jeg dem selv... :-)