Avatar billede thomas126 Nybegynder
29. marts 2002 - 22:59 Der er 2 kommentarer

går kold

Min cpu fryser når jeg spiller spil, som f.eks. Wolfenstein. Hvis jeg kører 32 bit, men den holder tilsyneladende bedre når jeg kører 16 bit. Mit board er p4 Assus 333 processer p4 1,6 Gb, styresystem XP-proffesional.
Jeg har hentet nvidia's detonator-driver.
Mit grafikkort er et Deforce2 MX, 32 mb.
Avatar billede virvelvar Nybegynder
29. marts 2002 - 23:05 #1
jeg har også et Geforce2 MX 32 samme problem ingen løsning indtil videre*SNØFT*
Avatar billede thomas126 Nybegynder
30. marts 2002 - 00:24 #2
ok damn. hvis man bruger xp driveren virker det perfekt men som sagt kan den jo ikke køre wolfenstein pis os. jeg har prøvet at låne et grafik kort af en kammerat geforce3 gts 64ddr det virker stadig ikke.