Avatar billede frits Nybegynder
13. juni 2000 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Machintoch

Hvordan kan jeg afprøve om min hjemmeside kan ses med en Mac?
Jeg har selv pc og min hjemmeside ses fint i Netscape og Explorer, men den ser underlig ud på en Mac - har jeg fået fortalt
Avatar billede mortendreng Nybegynder
13. juni 2000 - 23:31 #1
Jeg svarer lige lidt smådumt:

Du kan jo købe en Mac ?

Tjah....faktisk er der ret stor forskel på hvordan sider indlæses på en PC og en Mac....så store at hvis du vil lave en fornuftig side er det smartest at lave to helt forskellige stylesheets som er tilpasset de forskellige maskiner.

Men der findes såvidt jeg ved, ikke nogle Mac-browser-emulatorer som du kan bruge til at teste siden med...

Øv æv ..

Morten
Avatar billede olebole Juniormester
14. juni 2000 - 00:09 #2
mortendreng >> Hvilke forskelle ville du så lave på de to stylesheets?
Avatar billede olebole Juniormester
14. juni 2000 - 16:56 #3
frits >> kast lige din URL op, så skal jeg fortælle dig, hvad der er galt...I hope! :-)
Avatar billede frits Nybegynder
14. juni 2000 - 20:16 #4
Avatar billede olebole Juniormester
15. juni 2000 - 03:47 #5
Det virker i hvert fald som en ret dårlig applet, du har gang i. Så vidt jeg kan se, laver den ikke noget, du ikke kunne lave i alm. HTML - som endda ville være meget hurtigere!
Prøv at maile mig et par screenshots af et par af siderne, som du ser dem:
oc@adr.dk
/Vh