Avatar billede lomme Nybegynder
29. marts 2002 - 19:28 Der er 8 kommentarer

Online chat på eksperten.dk

Det ville være rigtigt fedt med en online chat, så alle vi computer glade mennesker kunne snakke direkte med hinanden!

Mvh Lomme...
Avatar billede fbb Nybegynder
29. marts 2002 - 19:30 #1
Så var der jo ingen grund til at have et forum, da folk bare vil spørger der inde :/
Avatar billede fbb Nybegynder
29. marts 2002 - 19:30 #2
så nej :)
Avatar billede mixter Nybegynder
29. marts 2002 - 19:33 #3
lomme> Det kan du mere eller mindre i forvejen i Fri debat. Ellers er det bare at trykke F5, så er du opdateret.
Avatar billede dp-boy Nybegynder
29. marts 2002 - 19:33 #4
Ja der er jeg enig med fbb
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. marts 2002 - 19:34 #5
hvis du bruger irc så prøv at kom på quakenet og join #exp.dk
det er en uofficiel kanal lavet af nogen af os her fra eksperten, men den bliver mere brugt til generel chat end til besvaring af spms herinde fra....
Avatar billede fbb Nybegynder
29. marts 2002 - 19:34 #6
og hvis nogle skal snakke sammen findes der fx. icq som man kan bruge som online chat.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. marts 2002 - 22:14 #7
Chat har været oppe mange gange og det bliver ikke en realitet. Hverken nu eller i Eksperten PRO.

Frygten ligger simpelthen i at folk vil udveklse løsninger igennem chat-funktionen og derved mister Eksperten sin grundidé som videbnsbank hvor kan kan se og søge løsninger.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2002 - 22:07 #8
lukker du her. :))