Avatar billede thomas126 Nybegynder
29. marts 2002 - 17:52 Der er 6 kommentarer

cpu fryser

Min cpu fryser når jeg spiller spil, som f.eks. Wolfenstein. Hvis jeg kører 32 bit, men den holder tilsyneladende bedre når jeg kører 16 bit. Mit board er p4 Assus 333 processer p4 1,6 Gb, styresystem XP-proffesional.
Jeg har hentet nvidia's detonator-driver.
Mit grafikkort er et Deforce2 MX, 32 mb.

Hej fra Thomas.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. marts 2002 - 17:58 #1
Wolfenstein styre :) har du købt det original, holder det online i den fulde version?
Avatar billede t_holst Nybegynder
29. marts 2002 - 23:34 #2
Geforce2 MX er jo ikke helt ny længere.
Så måske er det fordi du kører en for høj opløsning.
Avatar billede thomas126 Nybegynder
30. marts 2002 - 00:20 #3
det tror jeg ikke det er kun når jeg bruger nvidias driver. hvis jeg bruger xp driveren virker det fint men den kan bare ikke køre wolfenstein
Avatar billede thomas126 Nybegynder
30. marts 2002 - 00:25 #4
jeg har prøvet at låne et grafik kort af en kammerat geforce3 gts 64ddr det virker stadig ikke.
Avatar billede t_holst Nybegynder
30. marts 2002 - 11:35 #5
Hvis din AGP port kun kører på 2x isteddet for 4x kan det være derfor.

Dette kan bla. styres i bios.
Men du skal være HELT sikker på at dit graffikkort understøtter det.

Mit Geforce2 MX400 med 64Mb ram. kører fint med 4x på AGP slottet.
Avatar billede thomas126 Nybegynder
30. marts 2002 - 15:49 #6
ok det prøver jeg lige tak