Avatar billede fjabbe Nybegynder
29. marts 2002 - 17:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver til grafikkort

Jeg kører windows 2000 og kan ikke få installeret driveren til mit grafik kort. Jeg har downloaded den korrekte driver og fulgt installations guiden. Mit grafikkort er et Sis 6326 4mb.

Er der nogen der kender en anden driver jeg kan bruge eller har oplevet noget lignende.

Nu er jeg dæleme træt af kun at have 16 farver på min skærm.

På forhånd tak
Jeppe
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 17:53 #1
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 17:54 #2
http://taiwan.cnet.com/download/pc/swinfo/0,2000032014,11000728s,00.htm
Avatar billede heinekastrup Nybegynder
29. marts 2002 - 17:56 #4
har du prøvet at hente flere end en driver.
det kan være at den du har hentet ikke fungere korrekt.
prøv at hente  en driver på www.download.com
de plejer at fungere.
håber at det lykkes
hilsen heinekastrup.

ps:hvis det ikke lykkes så skriv,for der er mange andre lø'sninger på dit problem,men denne er nemmeste
Avatar billede fjabbe Nybegynder
29. marts 2002 - 17:56 #5
Den driver har jeg allerede downloaded og forsøgt at installere men den bliver ikke accepteret. Computeren vælger istedet en standard VGA driver.
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 18:00 #6
Hvordan har du fulgt installationsguiden. Såvidt jeg husker fra ´min win 2000 tid, ligger du de downloaded driverfiles i et temp bibliotek og via installation af hardware/update af driver retter du stien i søgning til det bibliotek du nu har oprettet, Win 2000 kræver at man selv installerer alt manuelt.
Jeg har selv skiftet til WIN XP og det er turbo, en forbedret win2000 med win ME/98 fordele (min personlige vurdering).

Peder
Avatar billede fjabbe Nybegynder
29. marts 2002 - 18:49 #7
nu har jeg downloadet flere forskellige versioner af sis 6326 driveren og genstarter computeren efter endt installering. Computeren genstarter dog uden at driveren er installeret. Findes der evt. en anden driver der virker til "de fleste" grafikkort?
Avatar billede halifax Nybegynder
30. marts 2002 - 02:59 #8
Afinstaller først evt. software til grafikkortet fra Tilføj-/Fjern programmer. Markér dernæst grafikkort i Device Manager (Enhedshåndtering) og klik Fjern. Genstart pc og installer den ny driver.
Avatar billede king_frusty Nybegynder
05. april 2002 - 10:03 #9
http://210.62.129.189/driver.htm

Det skulle løse dit problem , den står ca. midt på siden