Avatar billede jabp Nybegynder
13. juni 2000 - 18:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl ved domain tester !!!!

Jeg har en domain tester hvor den er sat at søge efter domainet på whois.ripe.net men så får jeg fejl beskeden.

% This is a secondary mirror of the RIPE DB.  Response time may be
% longer than usual.
%
% Rights restricted by copyright. See http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/copyright.html

The object shown below is NOT in the RIPE database.
It has been obtained by querying a remote server:
(whois.dk-hostmaster.dk) at port 43.
To see the object stored in the RIPE database
use the -R flag in your query.

% DK Whois database
%
% The Data in DK Whois database is provided by DK Hostmaster A/S
% for information purposes, and to assist persons in obtaining
% information about or related to a domain name registration record.
% We do not guarantee its accuracy. We will reserve the right
% to remove access for entities abusing the data, without notice.
%
% Access is currently DENIED from whois.ripe.net due to abuse.
% Please use http://www.dk-hostmaster.dk/dkwhois.html

******************************
* A C C E S S    D E N I E D *
******************************

Access to whois service at whois.dk-hostmaster.dk was **DENIED**
Your host () is blocked from DK Whois database access
due to recent excessive querying or other abusive behaviour.
For more information please contact dbm-adm@whois.dk-hostmaster.dk

%%% End of referred query result
---

Hvad skal adressen s være !!!!
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
13. juni 2000 - 18:50 #1
Hvis du skal tjekke .dk domæner skal du bruge "whois.dk-hostmaster.dk"
som whois server.
Avatar billede jabp Nybegynder
13. juni 2000 - 18:56 #2
OK