Avatar billede ahlgreen Nybegynder
13. juni 2000 - 18:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FlatScreen

Hej..

Jeg skal bruge enb 15" flatscreen, bare til tekstbehandling og internet. Hvad skal jeg forvente at betale for en sådan, og er der evt. nogen som har en til salg??
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
13. juni 2000 - 19:26 #1
Du skal nok regne med at komme op på de 12-13.000,- som en 15" koster!
Avatar billede burningice Nybegynder
13. juni 2000 - 20:00 #2
Det var da egentlig meget. Hvor finder du de priser henne?? Selv kører jeg med en Samsung 15" TFT (den er bare super), og har kostet mig 9000
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
13. juni 2000 - 20:04 #3
Det var faktisk meget billigt for en samsung!

Jeg tog mig lige et lille kig på edbpriser.dk og så hvordan prislejet var
Avatar billede burningice Nybegynder
14. juni 2000 - 17:23 #4
Det er som sagt en Samsung 15" TFT skærm jeg har. Det er rigtigt at prisen på dem er meget lave, omkring de 9500 kroner... Men prøv liiige at træk momsen fra den pris. Det var hvad jeg  skulle give... så det er faktisk langt under de 9000 nu hvor man regner efter.
Avatar billede maft Nybegynder
20. juni 2000 - 10:19 #5
Videoseven laver kanongode skærme, som også er billige.

15" Flatscreen 7600 ex.moms.

Den kan jeg godt sælge dig.
Avatar billede yonzie Nybegynder
03. august 2000 - 22:02 #6
Ikke for at rakke nogen af jer ned, men jeg kan bare ikke se hvorfor i vil give så mange penge for en 15\" skærm, godtnok er billedet ofte mere roligt end en normal skærm, og selve skærmen er mindre, men jeg synes stadig det er uforholdsmæssigt dyrt... Det med flimmer kan man jo bare ordne ved at bruge 1000 kroner mere på skærmen så den kan køre en højere opdateringshastighed, og så er den stadig meget billigere... Penge er jo heller ikke alt... Point er alt!
Avatar billede wizard Nybegynder
09. august 2000 - 15:30 #7
Priserne ligger fra cirka 8000kr, men der er mange forskeliige at vælge imellem.
Jeg har leget lidt med compaq og de er utroligt gode, man skal dog lige huske på de skærmene  ofte  bruger en speciel digital udgang på dit skærmkort. Så det skal du være opmærksom på.
Avatar billede personalweb Nybegynder
13. oktober 2000 - 23:45 #8
Lyt til Wizard - Han ved besked !
Han styrer 100%
M.V.H. - Personal Web
Avatar billede buschardt Nybegynder
13. oktober 2000 - 23:55 #9
JA! Personal Web har helt ret.
Wizard er en gæv gut med styr på tingende...
Hilsen </N>Buschardt<.>