Avatar billede johnjj Nybegynder
29. marts 2002 - 12:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min printer virker ikke i XP

Hej
Jeg har lige opgraderet til XP. Min printer HP 840 C tilsluttet LPT 1 port kan ikke udskrive.
Jeg har læst det tidligere svar om 840 problemer og prøvet disse løsninger.
I sytemoplysninger ser det ud til at LPT1 porten er væk,der er kun angivet com1 & com 2 under porte.
Jeg har downloaded nye drivere fra HP hjemmeside og installeret disse. Det hjalp ikke.
Er der nogle, der kan hjælpe.

John
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. marts 2002 - 12:53 #1
er LPT porten slået til i BIOS?
Avatar billede johnjj Nybegynder
29. marts 2002 - 12:55 #2
Hvordan finder jeg ud af det?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. marts 2002 - 12:56 #3
under opstarten, af din PC, så kan du trykke på del for at komme ind i BIOS'en
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. marts 2002 - 12:57 #4
men siden at den ikke finder LPT porten, kunne det jo tyde på at den er deaktiveret.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. marts 2002 - 13:01 #5
hvis den er tilsluttet i bios kan du prøve at tilføje LPT i kontrolpanelet under Tilføj/Fjern Hardware
Avatar billede olemichael Nybegynder
29. marts 2002 - 13:08 #6
Hvis du har mulighed for det brug usb kabel det ordner alle dine problemer
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. marts 2002 - 13:22 #7
jeg mener ikke at der er mulighed for USB på en 840C, det er 845C der har den mulighed bl.andre HP'er.
Avatar billede johnjj Nybegynder
29. marts 2002 - 13:41 #8
Jeg har lige været i "byen" for at låne et USB. og det løser åbentbart problemet.
Tak for hjælpen
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. marts 2002 - 13:44 #9
aha, så ved jeg det, sorry for en forkert oplysning.