Avatar billede waffe Nybegynder
29. marts 2002 - 08:49 Der er 4 løsninger

GameWare.dk Ide og Design

Selve iden med siden er at samle en bunke driverer men indtil vidre skal jeg lige høre hvad folk syntes om siden...
http://gameware.dk

Der er mulighed for at vælge flere temaer som in logged bruger... :D
Avatar billede startfirma Nybegynder
29. marts 2002 - 09:01 #1
Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har kigget alle undersiderne igennem!

Men designet..

dystert - men blæret på en fed måde! Fin integration af flash.

Når du begynder at lave tekst til siderne, så sørg for at der kommer nogle billeder der bryder med det dystre. Det vil gi' en behagelig stemning, og som gør at dine brugere gider at pløje dine undersider igennem :)

Nice work!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede doc404 Novice
29. marts 2002 - 09:27 #2
Det er da meget godt skruet sammen!

Et ting undertegnede ikke bryder sig om, er animationer der bliver ved i en uendelighed - især ikke hvis man skal sidde og læse noget på en site.

Og så en SLEM EN!
Hvis du sætter W3C logoet på SKAL DIN KODE OVERHOLDE STANDARDEN og det gør den ikke... Fy!
Avatar billede kolzie Nybegynder
29. marts 2002 - 11:07 #3
Den er lidt for mørk, og lidt for svær at læse, og ens første indtryk er at den er uoverskuelig.

MEN... Det er en nogle Flash-animationer du har, du skal dog passe på du ikke bruger dem overalt, fx. synes jeg ikke du behøver at bruge det ved søge-funktionen.

Den centrerede tekst ser også ret godt ud, og den grafiske linie passer godt ind, til siden.

9@13

+ Fede Flash Animationer
+ Sat op på en fed måde
+ Generelt flot grafisk

- Måske lidt for meget flash
- Lidt uoverskuelig
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 12:43 #4
Som de andre siger pas på med formange animationer, (din animationer er ikke så slemme, da de ikke virker så forvirende som andre side) men det kan være farligt.

Jeg syntes det er lidt svært at finde ud af hvad der er link og hvad der ikke er (dine flash animationer lignede først nogle links for mig), men det kan også være fordi siden ikke er fyldt ud endnu.